Wat zijn die tracklimits op Imola krap zeg. Erg veel rondjes verknald door maar net over de tracklimits te gaan. Voor de Ruf zijn er maar weinig echte gear-ratio opties. Vind het moeilijk om de Ruf helemaal naar eigen smaak af te stellen
Wat wordt de volgende? Ik was vergeten screenshot te maken van tijd, stond al heel de week op leaderboard. Druk bezig met de M3 cup.
voor de geinteresseerden... De nieuwe challenge luidt Lotus 78 Cosworth @ Watkins Glenn GP we gaan oldskool! Voor de duidelijkheid: De deadlinevoor de imola-challenge verstrijkt vanavond om 19u pas!!!
Wauw, Watkins Glen is (met deze auto) veel gaver dan ik altijd dacht!! Geniet er echr van om hier deze auto, in helmetcam en met de hud uit, rond te scheuren
Ik had het gezien. Het wordt de Lotus 78 Cosworth. Ik dacht dat ik het hierboven had neergetypt maar dat bleek niet zo te zijn (numlock stond waarschijnlijk uit). Heb het zojuist nog even toegevoegd.
De tracklimits zijn soms best ruim hier merk ik. Ik heb erg zin in deze challenge en ben ben benieuwd tot wat voor tijden de allersnelsten gaan komen Ik heb al een tijd neergezet, maar er zal denk ik nog een flinke hap vanaf kunnen. Vanavond werk ik het klassement bij!
Heb het compleet gehad met mn stuurtje. Tijd vanaf gebleven, alles los gehaald, opnieuw ingesteld op de pc. Bijna geen ffb meer! Ook bij het opnieuw aan de pc hangen, als een dwaas doldraaien mn stuur. Website thrustmaster lijkt ook uit de lucht. Gaat lekker! Wil aub iemand effe checken of bij jullie de site er ook uit ligt? Ben benieuwd of er een update klaar staat. Programma gaf dat namelijk aan, maar kon 'm niet binnen halen.... Vrees dat het dus weer opsturen wordt.
Hij ligt er bij mij ook uit.. Balen Surreal... :/ Scorebord-updates heb ik nog niet gemaakt. Ik was te druk met oefenen voor de Le Mans race (die geweldig was geƫindigd voor me :/)
http://ts.thrustmaster.com/eng/?pg=view_files&gid=1&fid=2&pid=367&cid=15 Dit doet het wel. Er staat idd een update (V50) klaar. Bied mij helaas geen soelaas. Problemen houden aan. Weinig tot geen force feedback zoals ik voorheen had. En volgens de update handleiding zou eea volgens een bulkdriver moeten gaan. Die krijg ik dus niet tez zien ondanks dat ik gewoon de handleiding volg en de gele/xboxknop ingedrukt houd tijdens aansluiten. Email support is echter niet bereiken als je wil inloggen Wel kan ik V50 installeren. Het lijkt een paar bochten goed te gaan, maar daarna zeer weinig ffb. Heb maar een melding gedaan bij Thrustmaster...... Had de mailcorrespondentie van de vorige keer nog staan.
Ik had zelfde probleem gewoon ander stuur en het werkt perfect. Gewoon Thrustmaster support bellen en in Duits of Engels probleem Door geven. Bij mij hielp het Door te zeggen dat het stuur zo bruut heen en weer blijft draaien tegen de stopblokken dat je bang bent om het stuur permanent te beschadigen.
Ik heb idd in mn beste engels uitgelegd wat er gebeurd en dat het stuur keihard ronddraait en bij 900 graden keihard stoot. Effe reactie afwachten. Maandag bel ikevt. Meestal reageren ze snel en adequaat. Hoeveel x heb jij m eigenlijk al moeten verzenden loyal?
Lekker autootje. En achteraf superbaan voor de time attack. Nog niet mijn favoriete baan. Maar dat komt nog wel als ik hem vaker rij. Heerlijk Old Skool gevoel. Ik hoop dat deze tijd redelijk scherp is want ik wil gauw weer terug naar mijn M3 om de "Magic" set up voor Sonoma te vinden, want Sonoma is niet echt mijn favorite baan. De auto moet maar dat beetje extra brengen. Op Le Mans bracht de auto wel net dat beetje extra.