Man man man, wat mis ik gears 3, heerlijke die nieuwe wapens, skins, characters, campaign, multiplayer,horde, levels. Gears 1 was effe vet maar wordt nu ook langzaam maar zeker oninteressant.
"Heerlijke nieuwe wapens" zegt hij, Retro Lancer, Sawed Off, Mulcher, Mortars, Scorchers, One Shot en dat soort dingen? Alleen de Digger vond ik wel vet, maar zo erg mis ik die niet.
Die wapens waren leuk in campaign ja. Maar voor online play, no thanks. Digger was nog enige skill weapon ertussen.
De nieuwe update is echt een grote verbetering! De Gnasher is nu veel stabieler/consistenter. Kan eindelijk weer van die wall bounce kills maken en alles voelt een stuk minder random aan.
DAmn was eve vergete hoe leuk GoW 3 ook alweer was ! Hoop dat die update er snel aan zit te komen want ik wil gears of war 3 toch wel weer spelen. Gow Ultimate is leuk en het ziet er ook prachtig uit maar gow 3 blijft toch hoe dan ook mijn favo.
Nieuwe shotty speelt beter, de blinds klopppen weer. Maar ze hadden best wat meer kunne fixen imho. Nades wat nerfen, de Boom minder random maken en de lancer en shotty ook wat nerfen.
Dat moeten ze inderdaad nog even fixen. Vooral de nades zijn te sterk. Wilde gisteren trouwens een keer wegrennen voor een nade, zag ik opeens dat ik 'm meenam met m'n schoen. Vet kut! Dit weekend is trouwens double xp voor King of the hill en Blitz.
Een aantal collisions en spawns zijn aangepast. Waarschijnlijk moeten ze daardoor de hele map file vervangen.
De update is idd echt top. Veel consistenter. Maar ik moet toch ook wel ff oneshot1kill en De_gnasher gelijk geven. Ik was/ben ook helemaal lijp van GOW3.
Digger mis ik ook wel, blijft gewoon vet. Sniper en Torque zijn lekker in deze Gears, maar boom blijf ik af... wat een vaag kutding is dat. Soort Russisch roulette daarmee.