1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Begint weer goed. Dacht ultimate team op te starten maar bij clubnaam aanmaken blijft hij melding geven; je clubnaam of afkorting bevat een niet toegestaan woord. geef je club een andere naam...... Heb al tig verschillende namen geprobeerd maar niks werkt.. Wie kan me helpen? Kan ook nog niet op webapp inloggen moet eerst nog activeren op ps4 account.

    Edit: Werkt nu.. Moest eerst op me oude email adress inloggen op pc..
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2015
  2. Joop35

    Joop35 New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem op de ps4 hoe kan je een clubnaam invoeren die het wel doet want ik kom niet verder
     
  3. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Precies. Price ranges zitten gewoon in het spel. Die ''belachelijke'' prijzen vallen dus binnen de range. Zelf vind ik het eerder vervelend als de Price Ranges smaller worden, is je speler zo opeens een stuk minder waard. Naja.

    Trouwens, een tip voor iedereen (sommigen zullen dit al doen): investeer nu in gouden managers. Je krijgt dan een bonus op contracten (met een maximum van 50% als ze dat niet veranderd hebben). Ik heb zo een 8k in managers gestopt en krijg nu een 50% bonus op mijn contracten. Doe je dat nu, dan haal je daar het hele jaar voordeel uit. Het zal zich ook best snel terugbetalen.
     
  4. Joop35

    Joop35 New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand enig idee hoe ik de clubnaam kan instellen voor ultimate team op de ps4 krijg steeds een foutmelding
     
  5. Joop35

    Joop35 New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem opgelost
     
  6. kenzodddg

    kenzodddg New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je al een pplossing ik heb precies hetzelfde
     
  7. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Misschien komt het dan omdat ik in de Engelse competitie zit, maar vind veel spelers die niet eens zulke goede stats hebben erg prijzig.
    Natuurlijk moet je er wat voor doen om wat bij elkaar te krijgen. Ik heb nu ook wel een leuk team, maar zou graag nog een erg vaardige speler op de CAM positie willen hebben en die kosten aardig wat :mad:

    Affelay - Bony - Zaha

    Milner - Wijnaldum - Song

    Kolarov - Aldeweireld - Smalling - Cedric

    Krul
     
  8. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
  9. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    270K ? dat is aardig wat, hoe kom je daaraan dan?
     
  10. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    thx voor de tip!

    Dit geldt ook voor Fitness/Head coaches? Hoeveel kun je hier max van krijgen?
    En geven deze echt 15% meer shooting, bijvoorbeeld? Als dat ook stacked tot 50%, is dat toch zwaar overpowered? haha
     
  11. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    25 eu points gekocht toen had ik ongeveer 75k (contracten fitness en coaches naar club items gezet die heb je toch nodig) en met die 75k ben ik gaan handelen in spelers en in het begin moet je genoegen nemen met 500 coins winst per speler. Nu heb ik bepaalde spelers die 1000/5000 coins winst opleveren zo bouw ik me coins op.
     
  12. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerst inloggen via de pc. Kan je team aanmaken
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Net klaar met werken,hoop dat fifa bezorgd is(zouden tussen 2 en 6komen).Zondag kreeg ik eindelijk de app aan de praat en toen begonnen met 10k nu alweer 110k
     
  14. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    jemig, hoeveel tijd heb je daar wel niet in gestoken?
    Heb je nog tips :whistle:
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Gewoon elke x als ik shaggie ga roken even op de app kijken,gewoon zoeken naar de laagste bins,zo moeilijk is het niet
     
  16. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    laagste BIN van wie?
     
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Welke jij maar wil,net ook mn eerste 20 euro erin gepompt(beste was jese=().Toen ging ik even kijken naar wat iedereen waard was en zag net een Robben te koop staan voor 120k en heb zelf 124k dus kon hem net halen.Probeer nu te verkopen voor 400k,zou wel een werelddeal zijn(ps:cool:
     
  18. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Damn, 25 eu aan coins. Dat gaat mij allemaal beetje ver :). ik ga nu gewoon veel spelen en daar geld mee te verdienen.
     
  19. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Sweet. Dit weekend komt als het goed is na een tijdje zonder mijn nieuwe XboxOne met fifa16. Ben op de app al begonnen met het maken van een teampje en wil Ajax als tweede team. Alles van Ajax bij elkaar inmiddels alleen is Frank de Boer als manager niet te vinden, zouden er te weinig worden gepackt ? Ben al sinds maandag aan het zoeken haha
     
  20. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Sorry dat ik het vraag, maar hoezo zou je een bestaand team namaken? Is toch juist nice om verschillende soorten spelers in 1 team te hebben?
     

Deel Deze Pagina