even een vraag, hoe redeem je de pre-order bonus met pakketjes etc. ? Ik heb het in de xbox live store geprobeerd maar de code werkt niet. De code moet in de store 25 karakters lang zijn en dat is de code die ik via de mail binnen heb gehad ook niet.
Het is maar hoe je het bekijkt, ik speel alleen maar fut en geen andere games en ik heb een standaard versie dus geen deluxe ofzo. Ik vind eens in de zoveel tijd moet kunnen en zeker in het begin van een nieuwe fifa.
Futdraft met George Best als captain, vervolgens nog Messi en Neymar. Game bevalt me na een dag spelen erg goed.
Ik heb FIFA super-de-luxe ook via Xbox live store gekocht. Digitaal dus. Ik had vandaag ineens mijn eerste booster pack in mijn inventory. Zal natuurlijk dikke rommel in
Ik heb de disc versie gekocht bij Wehkamp. Ik kreeg de pre-order code via de mail binnen. In de mail staat dat ik de code in de store moet invullen maar dan heeft de code 25 karakters nodig. De code die ik kreeg heeft 12 karakters..
Ik denk verkopen. Hij gaat nu voor 350.000/400.000. Kan ik wel een leuk team van maken! Aan de andere kant, het is wel Neymar...
Dat mag je van mij vragen, geen probleem. - Ik ben Ajax fan, maar geen fan van career mode of iets anders dan fut - In het begin heb je weinig coins en zijn leuke teams niet echt binnen bereik (ik ben niet zo van de italiaanse competitie of ander exotisch) dan is Ajax een goede basis om mee te beginnen - Het is Ajax Ik zou hem (dit weekend) verkopen, de prijzen gaan na de eerste twee weken altijd flink omlaag. Als je nu 400k heb kan je over een week of twee misschien wel neymar en een leuk team maken. blijft wel speculeren
Eerste 2potjes futdraft online gewonnen met Kiko Casilla Juanfran Inigo Mascherano Luna Kroos Perez Parejo Messi Griezmann Neymar
Futdraft is wel een gaaf speltype zeg,gisteren mn 3de potje online helaas verloren.Als beloning kreeg ik een 7,5k pack en 15k pack de beste die ik kreeg was Bruma.Dus twijfel of ik er nu 15k voor over heb om weer een x mee te doen,als ik weer zo ver kom en weer.shit krijg uit packs dan kost je dat ongeveer 10k
hmmm, dan als nog, vind ik in jouw geval dat FUT geen toegevoegde waarde is. Kan je net zo goed online seasons spelen toch? En dat je Ajax maakt, maakt het nog een stuk erger ;P (Feyenoorder)
Als tweede team (fitness team) is dat toch niet erg. En zoals hij al zegt, het is in het begin en alle spelers liggen nog niet in het bereik qua coins. Ik heb een Nederlands teampje als tweede team. Ook niet al te duur
weekend in aantocht prijzen beginnen alweer aardig te stijgen.. Wacht nog maar ff met spelers kopen. Denk je ze best op maandag/dinsdag overdag kan kopen??
Kan iemand mij vertellen hoe die bonussen bij contracten werken? In heb een aantal (rare) gouden managers in mijn club, maar ik kom niet verder dan +31% negotiations.. Is het zo dat na een aantal rare golden managers de +3% niet meer aantikt oid?
Bij mij geeft die elke keer aan dat ze problemen met de winkel hebben,heel frustrerend als je geen packs kan openen