Gisteravond een paar potjes kunnen doen omdat ie toen wel liep, maar soms duurt het een eeuwigheid. Verder wel mooi spel, al is het niveau soms om te janken en ga je vaak veel te snel dood
Maandag werkte de tech test nog prima, weinig problemen. Net een update gehad en nu werkt het totaal niet meer.
Ik heb me laatst aangemeld voor de beta die vandaag start. Maar hoe krijg ik een code of kan ik de beta downloaden? Heb namelijk nog niks in mijn mail ofzo...
Gisteren potje gespeeld stelt niet zo veel voor allemaal gaat er zeker niet komen terwijl de vegas delen zo cool waren.
Als iemand nog interesse heeft in een beta key kun je mij een PM sturen. Ik heb er nog een aantal ongebruikt liggen. Wie het eerste een PM stuurt mag er ééntje hebben. EDIT: Codes zijn op.
Ik heb precies t zelfde probleem terwijl ik m gewoon gepreorderd heb wat een wazig gedoe terwijl andere wel gewoon kunnen spelen echt raar..
Dikke kak!!! dan pre order je dat spel en krijg je gewoon geen toegang terwijl anderen het niet hebben gedaan en het toch mogen spelen. Goed bezig ubisoft!!!
Ook hier geen mail Ach ja, hoef die skijt Beta toch niet meer te spelen. Wacht wel op de Beta van Battlefront.
Heb een mail gehad met een code (doordat ik 'm heb gepreorderd), deze ingevoerd en dergelijke en toen stond er dat ik bericht zou krijgen van ubisoft. Nog steeds niks gehad en als ik opnieuw mijn code wil redeemen staat er dat het al 'successful' is gebeurd. (ps4 trouwens)