Als ik het goed begrijp komt de data update voor online op 1 oktober, maar voor ML pas 29 oktober. Voor offline ML maakt het toch niet veel uit, je kan je eigen team aanpassen en de rest zo laten. Die gaan toch als een malle transfereren, dus daar klopt na 1 seizoen toch al bijna niets meer van. Wel te hopen dat die online update ook echt komt. Anders is het wel heel laat, helemaal als je bedenkt dat het de bedoeling was die update bij de launch vrij te geven.
Verder nog steeds erg tevreden over PES, echt de goede keuze dit jaar gemaakt om fifa niet te halen (vooralsnog). Misschien later wanneer die 30 euro kost misschien. Dit spel speelt zo lekker weg, en het gaat steeds beter en ik blijf nieuwe dingen ontdekken. PES moet je echt weer leren spelen zoals vroeger. Dit is denk ik de eerste voetbalgame sinds pes6 waar ik zo enthousiast over ben. Dat was in mijn beleving de ultieme game, en die van veel gamers. Maar velen vergeten dat destijds ze grafisch ook een stuk minder waren t.o.v. fifa, de online modes zeer beperkt waren t.o.v. fifa destiijds en dat er nog minder licenties in het spel zaten dan tegenwoordig het geval is bij PES.
Speel trouwens voor de gein eens die trainingsmode door met die oefeningen, worden een aantal praktische dingen voor tijdens het spelen uitgelegd die je zeker kunt gebruiken.
Laatst bewerkt: 25 sep 2015