[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja valt echt mee. Het is dan random en je moet toch strikes of de raids doen nu in plaats van even naar de tower vliegen en coins inleveren. Zit toch wel een aanzienlijk verschil in en TOC vind ik zelf veel leuker. Coin activeren. Strike doen en weer opnieuw. Zo nu en dan een exotic tussen de blauwe vinden blijft echt leuk

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat is ook wel weer zo ja. Je moet er nu daadwerkelijk wat voor doen. Tel daarbij op dat je ook constante "loot" krijgt en je word al blij als je een gele engram ziet vallen. Strikes doen is nu ook leuk.

@bulletproof010 @Maddmonkey ... enige tips om trouwens boven Light 290 te komen? Ik zit al een paar dagen op 286. Engrams die decrypten komen nooit boven de 280 uit. Gewoon blijven grinden of een keer een hartig woordje met RNG gaan praten?

bulletproof010 vindt dit leuk.
  3. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    HAWKKKKMOOOOOOON PGEW PGEW PGEW TJIEIUWW(*LITC proc)

Rampage en bulletproof010 vinden dit leuk.
  4. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    BONER INDUCING POST! <3

nawa vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Boven 290 light komen> strikes grinden en court of ori. Verder de raid ofcourse

Pride vindt dit leuk.
  6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nee bullet nee, niet haten op Xur. Xur is lief:p

bulletproof010 vindt dit leuk.
  7. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
  8. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Haha zal niet onder stoelen of banken steken dat ik blij ben met die hawkmoon, maar t voelt gewoon beter aan als je een exotic uit een baas ziet vallen ipv bij xur kopen en sommige spelen puur voor de loot... Die zijn dan ook weer zo klaar als ze alles maar kunnen kopen, daarom vind ik die 3oC een goed concept maar dan zouden ze juist moeten stoppen met t aanbieden van exotics bij xur...

Raafie vindt dit leuk.
  9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Stoppen met Xur niet, maar doe 'm eens per 3 weken, of per maand. Dan blijft de Exotic jacht ook wat 'leuker'.

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik bedoel het andersom; ze kopen TTK...terwijl we er eigenlijk bijna allemaal wel klaar mee waren met dit kutspel...:+

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    TTK doet heel veel dingen goed. Quest, uitgebreide Vendor's, specifieke Vendor Quests. Class specific wapens en ga zo maar even door. Zo had Destiny vorig jaar moeten zijn.

Hoop wel dat Bungie, ooit, nieuwe Quests toe gaat voegen. Als ik de Weekly Update bekijk gaat dat ook wel gebeuren.. Er zijn een hele boel dingen waarvan we nog niets weten. Kijk naar de Sleeper Simulant. Waar is dat ding? Hell, op Reddit is er zelfs een speciale sectie voor ingericht om dat ding te vinden. De Black Spindle was tot afgelopen woensdag ook onbekend. Wie weet hoeveel Bungie nog verstopt heeft? Er zijn maar zat Year 2 Exotics die niemand heeft. Gisteren toevallig een filmpje van iemand op de PS3 die de nagelnieuwe Year 2 Titan Chest heeft.

12. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Waar kan ik dat item vinden die je char direct lvl 25 maakt?

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Waar je je messages kan ophalen. Je kunt het maar 1x gebruiken jammer genoeg. Ik heb dus m'n level 21 character naar level 25 gebracht :'-( Achteraf liever een Hunter in 1x naar level 25 gehad...

AnubisNefer en Lijpe Mocro vinden dit leuk.
  14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Post master

15. badeentje

badeentje Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik kan me best indenken in jullie reactie.Echter vind ik dat iedereen moet spelen op hun eigen manier.
    Ik heb het 1maal gedaan.Heb ook veel dubbele gehad en weg gedaan.Heb nu alleen 1 help en armor gehouden.Dat van de 25 pakketjes.Dus niet veel.

Dit soort "praktijken" (zoals jullie het noemen) kun je verwachten als het niet direct aangepakt word bij het ontwikkelen van een spel.
    Je kan mij niet wijs maken dat jullie nooit iets doen wat officieel niet hoort.

Een klein voorbeeld.Als je een strike of missie of wat dan ook speelt.Ik weet 100% zeker dat jullie delen door zijn gelopen/gerent zonder alle vijanden te killen.
    Ook dat hoort niet.Ze zijn er om te verslaan.Echter zo kun je overal een andere interpretatie aan geven en het zal altijd zijn dat iedereen op zijn eigen manier speelt.

nawa vindt dit leuk.
  16. badeentje

badeentje Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Sorry dubbelpost door server foutmelding

17. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Dubbelpost, foutmelding ofzooo

18. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Niet slim :p

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Idd, dacht je het bij iedere nieuwe character ook kreeg :+

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Kromme redenatie. Tuurlijk mag iedereen het spel spelen op zijn of haar manier, maar dit was een exploit. Ergens langs rennen is dat niet.

Volgens mij valt niemand er ook over dat jij het gedaan hebt, maar zijn de reacties meer als opluchting dat het snel gefixt is en ook op een goede manier. Bungie heeft in het verleden wel de fout gemaakt om gelijk extreem te handelen (zie de grote auto rifle nerf in januari/februari). Het is nu te hopen dat Bungie ook dingen repareert zoals het wegvallen van geluid of het niet/traag sprinten.

Rampage vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina