Dit. Tuurlijk mag iedereen het spel spelen zoals het hoort Jou goed recht. Het is alleen schrijnend dat items die makkelijk te halen zijn in het spel (d.m.v Three of Coins) de voorkeur krijgen boven andere fouten. Het niet kunnen sprinten, wegvallen van geluid, de extreme handcannon nerf, de verschrikkelijke lag in PvP of de constante dierentuin-errors die je enkel alleen met Destiny krijgt. Kijk even naar de Black Spindle gisteren. Wapen bemachtig je op Light level 310. Wat doet Bungie? "Oops! Sorry Guardians! Foutje, bedankt! We zetten alles terug naar 290 want stel je voor... man man!" Bungie heeft inderdaad aangegeven hier vlotter mee te zijn en de berichten m.b.t de handcannon nerf zijn niet mals. Het zijn die dingen die allang gefixt hadden moeten kunnen worden i.p.v een item fixen in een spel. ... dit doet me ineens denken aan hoe ziekelijk buggy VoG Hard was
Eerste strike ook gehad, die even wennen was. Wist even totaal niet wat ik moest doen, of waar ik heen moest. Deed een level 8 strike, maar pas toen ik bij het gedeelte kwam waar het respawnen beperkt is, toen zag ik ook mijn 2 medespelers. Tof, ga er vanavond nog wel eentje doen. Hoop alleen dat ik binnenkort wel iets betere gear tref, want dat komt nu al aan vervanging toe. Ik fix alleen nog geen goede auto rifle op moment, waar ik gewoon het liefst mee speel. Iemand die een quest of strike van max level 27 weet waar auto rifles droppen?
Ik neem het ook zo niet op hoor Anders had ik dat wel gezegd.Ik probeer dus hetzelfde te zeggen als jij zegt.
YouTube videos "FraHel, post: 5343249, member: 29003"]Weet er iemand een goede guide voor de calcifed fragments? Heb er 23 moet ee nog 22[/QUOTE] YouTube jonguh.
Touch of Malice binnen! Defender blijft echt de meest awesome class in de game. Die laatste missie voordat je het wapen kan ophalen pfff.... was echt pittig, maar heb het gehaald solo. Edition: zooo! Wat een wapen liep er even mee rond in Patrol en kreeg gelijk party invites van rondoms haha Daarnaast nog een heerlijke pulse en Rocket launcher uit de raid gekregen. Today was a great day! Thanks @Flayner @Hybrid @bulletproof010 @thiez en stand in @nawa Now do it again with @Raafie !!
Ik zit net op de online store vanaf mijn laptop, krijg echter bij de TKK de melding 'niet beschikbaar'. How come?