Heb nu eens redelijk goedkoop (ongeveer 10k) Serie A team gebouwd, wel redelijk te vrede mee.
Ik speel 4-3-3(2).
Ik ben jullie hulp nodig met het upgraden van spelers.
Dit is m'n team:
Spelers die voorlopig blijven staan zijn:
Ljajic : Wat een tovenaar, positief verrast. Dribbelt, huppelt en vouwt zichzelf overal langs en doorheen, en is erg moeilijk van de bal te krijgen.
Strootman (LCM): Prima middenvelder, een beetje log maar goed all-round.
Alex (RCV): Enorme beer, heb geen problemen met z'n lage pace (5 omdat ie zo'n sterke verdediger is. Ook prima uitverdedigend.
Basta (RA): Ideale RB wat mij betreft. Sterk aan de bal, sterk zonder bal en goed in de bal veroveren. Loopt soms mee naar voren maar niet te vaak, goed in uitverdedigen.
Spelers waar ik nog niet zeker van ben en/of wil vervangen:
Jovetic (ST): Nog maar een doelpunt mee gescoord, vind m niet erg fijn spelen. Ga sowieso Dybala en Morata nog even proberen, net zoals Destro die op de bank zit.
Falque : Een beetje onhandig, log, voelt trager aan dan dat ie is. Wel goed op de counter, goed aanspeelbaar. Lijkt me dat er genoeg beter RB's te krijgen zijn voor niet al te veel coins.
Keita (CVM), Ansaldi (LA), Gonzalez (LCV) en Consigli (DM), nog niet over uit, allemaal niet heel bijzonder maar ook niet slecht.
Suarez (RCM): Onhandige speler, veel balverlies in die paar potjes dat ik met m heb gespeeld.
Zat te denken aan Dybala/Morata op SP, Naingolan voor Suarez en Evra voor Ansaldi.
LB en LCV weet ik nog niks voor, dacht Jesus op CV maar die is flink duur.
Laatst bewerkt: 26 sep 2015