1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Rayman Legends wellicht!? Trials Fusion kun je misschien ook split-screen tegen elkaar spelen en is wel een leuke game voor kinderen.
     
  2. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Little big planet!
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bedankt voor de reacties :)

    Dat is balen inderdaad. Maar ik laat mijn bestelling bij YourGamezone gewoon staan. Voor die ene week extra ga ik niet moeilijk doen.
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind disgaue serie echt helemaal niks, dat schaakbord gevechten vind het helemaal niks
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Never Alone of Tomb Raider (Temple)
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat kan, maar ik vond de demo erg vet.

    Ah ja, die titels kunnen ook. Al heb ik Temple of Osiris al 2 keer uitgespeeld. Maar ik zal ook even Rayman Legends in de gaten houden, wist niet eens dat die in co-op kon.

    Toch maar vandaag ook die 2 Skylanders spellen gehaald. Qua gameplay lijkt het erg op Knack, dus dan zit ik sowieso wel goed. Die games hebben best aardige reviews en de gameplay lijkt me dik oké. Bij Game Mania zijn die games maar 15 euro per stuk. Niet duur, want je krijgt een heel pakket met Power portals en poppetjes.

    In de toekomst ga ik nog wel kijken naar de LEGO games en Disney Infinity Star Wars, als die games wat vriendelijker zijn geprijsd. Demo van Jurassic World is erg leuk, maar ik vind die game nu nog te duur.
     
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  9. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Psn eruit?
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Geen last
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

    Tof maar als jede delen al gespeeld heb zie ik geen reden om ze nog een x te spelen, ziet er mooier uit.. Nja leuk :p
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Uncharted 2 demo staat online in de PS Store.

    7GB o_O

    @casper018 goede spellen speel ik graag nog een keer na een aantal jaren. Heb ook erg genoten van de The Last of Us op de PS4. Terwijl ik hem ook op de PS3 heb gespeeld.

    Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk :)
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Demo even gespeeld, maar ik weet meteen weer waarom ik de games weinig aan vond: Gewoon te lineair, controls zijn me iets te clunky, etc etc. Het ziet er verder prima uit voor een HD Remaster, maar ik vond de gameplay last gen gewoon al niet echt boeiend en dat is blijkbaar nu nog steeds zo. Gewoon niet echt mijn type game, al vind ik Tomb Raider (reboot) wel weer aardig.

    Die Photomode stelt trouwens ook niet echt veel voor, vergeleken met bijvoorbeeld Driveclub.
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ben even de demo aan het binnen hengelen van Uncharted. Heb de collection al ge-preordered maar eigenlijk zet de opmerking van @Yi-Long mij een beetje aan het denken. Ik vond ze wel enorm leuk maar of ik dat nog steeds vind... Toch maar even proberen :+
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hoef ik niet te checken; vind het echt een geniale serie, die ik graag nog een keer speel.:cool:
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    GEen tijd voor nog een keer Uncharted. Net Wasteland 2 Directors Cut besteld voor maar 33,75 bij YGZ. Lekker prijsje!
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Demo is kort maar krachtig. Ziet er fantastisch uit. Je merkt niet eens dat het een remaster is.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Als je ze destijds al geweldig vond dan zal dat nu niet veel anders zijn denk ik. Het ziet er gewoon HD-waardig uit en speelt als vanouds, dus wat dat betreft zal het niet teleurstellen. Ik vond deel 1 ok, had hem eerst niet uitgespeeld maar later alsnog gefinished, en was wel aardig. Uncharted 2 wel gespeeld maar nooit gefinished. Weet ook niet meer goed hoe ver ik was. U3 ook gekocht destijds voor een tientje bij MM Opening, maar is nog sealed. :)
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat meen je niet. Net ook ff geprobeerd, maar het ziet er echt dated uit. Zeker character models (uncharted 1 stuk).
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De demo is van Uncharted 2 en ik vind het echt mooi hoor. Zeker als je bovenop een gebouw staat en over de hele stad uitkijkt. Ik heb totaal niet het idee naar een gedateerd spel te kijken. De eerste Uncharted is vast lelijker, maar ook dat is een mooie update afgaande op de beelden die ik op YouTube heb gezien.
     

Deel Deze Pagina