Fout. Het telt per poppetje apart. Iaw ligt er per character een fragment per plek. Elke keer heb je die individueel (dus per char) nodig voor quests.
Iemand die zin heeft vanavond mee te raiden? Vanaf de warpriest gaan we verder denk ik. Zijn nu met 3en.
Ik wil wel meegaan hoor. Hoe laat? Ik ben totaal niet bekend met de raid,dus ik weet niet wat ik precies moet doen nog.
Voeg me maar toe. Roidz NL en even kijken hoelaat. Ergens tussen half 7 en half 8 starten. Nog even wat mensen zoeken
Ik zal vandaag die weekly crucible bounties afmaken en video posten van de rewards. Dan kunnen jullie zelf bepalen of het de moeite waard is. De weekly bounties zijn volgens mij voor de meeste gemiddelde crucible spelers een fucking joke. 1: maak 10 kills met auto, scout, pulse rifles en handcannons 2: win 7 matches 3: win 2 matches met een individuele score van 1500 punten of meer 4: win 1 game in control, skirmish en clash 5: verdien 5 punten door matches winnen. Winnen telt voor 3. Een nieuwe match starten kost 1 punt. (Simpel gezegd win twee matches achter elkaar) 6: voltooi alle 5 weekly bounties in een week En dit moet de nightfall variant voor PvP spelers voorstellen. Bungie pls why u so casul?
Ach, het is wel weer ietsje minder frustrerender iets wat waarschijnlijk de Iron Banner wel weer gaat zijn vergeleken met die bounties. Al is het ook wel weer chill dat je in sommige gevallen 5/6 bounties in 1 match kunt halen in de crucible.
Alle strikes gedaan en die van level 20 waren al best pittig soms. Zat wat leuke loot bij ook. Zo meteen de eerste raid maar eens proberen, hopelijk gaat die van 26 net zo soepel als de strikes. Ik merk wel dat ik, ondanks een lager level en minder gear en upgrades, best aardig mee kom met mijn medespelers. PU geeft de game nu ook een 9.1, en noemt TK Destiny 2.0, wat een compliment mag wezen.
For fucks sake yeah, klote nat problemen waardoor het halve team niet te horen is Toch tot Oryx gekomen vanmiddag. Vanavond Oryx verder proberen.
Kreeg een EyesLuna ofzo van al dat gezwoeg in de crucible nou lord shaxx hou je troep maar. Amehoela met je nightfall tier rewards
Gorgelrot is neer. Super gerelateerde fuckup van mij, maar snel goed gemaakt door een verlossende snipert kogel.
Heb na de release een tijdje gespeeld en de eerste expansions links laten liggen. Nu wil ik eigenlijk Destiny weer oppakken, maar kom er niet helemaal uit wat ik nu moet aanschaffen. Expansion Pass (heeft het over Expansion 1 en 2, geen Taken king bij?) Taken king edition (69 of 89 euro, maar heb vanilla destiny al. zie ik een addon over het hoofd?