[Multi] Hitman

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 26 jun 2015.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja inderdaad, beetle wel. Hoe dan ook veeeeel beter dan dit:

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.360

Gamersea en Excess-Denied vinden dit leuk.
  4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Wow ziet er echt gaaf uit! Was even bang met de aankondiging dat het een soort van multi-player/online wereld game zou worden, maar dit ziet er gewoon uit zoals Hitman hoort te zijn! :cool:

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    YEP!!

Hitmayne is back!

Allerlei mogelijkheden, grote gebieden en je kan bijna alles betreden. Toffe sfeer, Agent 47 ziet er nu gewoon cool uit. Plus PS4 beelden en dus gelijk een goede indicatie hoe het op mijn Xbox One er uit gaat zien.

6. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Dit is wel heel vet hoor dat filmpje!!!

7. AgentSmith

AgentSmith Guest

Lijkt prima om te spelen, ik heb er zin aan dit jaar. Jammer alleen dat het de hekkensluiter qua releases is. Nou ja, best for last zullen we maar zeggen.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Uitgesteld naar maart 2016. Helemaal niet erg vind ik.

9. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Argh!! In ieder geval besteden ze er aandacht aan, dit is de eerste hitman game waar ik echt ontzettend naar uitkijk.

10. AgentSmith

AgentSmith Guest

Hier baal ik dus wel van, had liever dat dit gebeurde met een Tomb raider of Fallout 4. Maar goed, het zal de game wel tengoede komen.

Servantes vindt dit leuk.
  11. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.360
    Iets meer info

Hitman uitgesteld

Square Enix en Io-Interactive hebben vandaag medegedeeld dat Hitman wordt uitgesteld. De oorspronkelijke releasedatum was 8 december, nu zullen we helaas moeten wachten tot en met maart 2016.

In hun blogpost leggen ze uit dat Hitman hun grootste onderneming tot nu toe is. En omdat ze willen dat je de beste ervaring mogelijk met het spel krijgt stellen ze het daarom uit. In die extra maanden willen ze meer launch content toevoegen dan dat ze oorspronkelijk van plan waren. Ook zou daarom de content-updates sneller moeten verschijnen.

Naast deze mededeling hebben ze ook vergelijkingsfoto gemaakt. In die foto kun je zien hoe de missie Paris Showstopper wordt vergeleken met de grootste missie in Hitman: Absolution.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het lijkt er echt op dat ze geluisterd hebben naar de fans.

13. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ik hou echt van die enorm uitgebreide levels en dat in Parijs éen van mn lievelingssteden!

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Gaat gewoon fucking tof worden om al die kamers weer in te kunnen gaan, of althans....bijna allemaal. Man dat level in Codename 47, Traditions of the Trade. Blijft super bruut. Je kon veel hotelkamers binnengaan, je kon naar dat hele grote zwembad binnen en allerlei mogelijkheden om je target te doden. Super gewoon.

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.096
    Ik ben zeer benieuwd, en dat ze het uitstellen om de basis-game flink uit te breiden qua content, waar toch veel zorgen over waren na de eerste aankondigingen, vind ik uitstekend nieuws.

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Baal er wel van want dit is echt de game waar ik het meest naar uitkeek. Zag mezelf al in de kerstvakantie dit spel grijs spelen haha. Maar het zal heus wel een goede reden hebben dus komt goed neem ik aan.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nieuwe video toont het Parijs level en de immense vrijheid voor de speler. Hoezo een wereld van verschil met Absolution? Ze tonen al die verschillende kamers en mogelijkheden. Damn het begint er op te lijken dat IO echt naar het kritiek van de fans heeft geluisterd.

Het stukje met David Bateson is ook zeer interessant. Wat gaaf zeg.

Laatst bewerkt: 27 sep 2015
  18. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    47 minutes with hitman. All packed in a 43 minute video :p

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Ik ga niks kijken, ik zie de game wel op de release. En de negatieve reacties van Kabuto :+

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Of juist niet. Het ziet er op dit moment echt veelbelovend uit, een ontwikkelaar die echt van hun fouten heeft geleerd. Als het ook al maar een beetje in de buurt komt van Codename 47 en Blood Money, is dat al verdomd nice.

Deel Deze Pagina