1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb een tijdje met Jackson gespeeld, sterke speler. Schoot opvallend veel op de lat met hem. Ben nu Griezmann aan het proberen, je merkt toch wel veel verschil in physical. Scoor niet eens zoveel met mijn ST, CAM en Wingers scoren ook veel. (433-4)
     
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik kom niet eens toe aan een team maken ben veelste druk met draft haha,de uitdaging daarin is gewoon erg groot.Straks weer de finale spelen.Heb als speler alleen nog maar Robben en nog 185k
     
  3. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Als iemand het leuk vindt om squads te bouwen, ik wil nog een cheap fitness squad. Mijn budget ligt rond de 30k. Hou niet echt van hybrides, wil dus wel het liefst één competitie/nationaliteit. Speel voornamelijk met een 4-3-3 variant of 4-2-3-1 met buitenspelers.
     
  4. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Haha hier hoopte ik al op,voor de 5de x draftonline gewonnen en kreeg gewoon een 100k pack als beloning.Zaten geen echte toppers in maar toch Alonso,Sneijder,Benteke
     
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wie volgt mij op weg naar Divisie 1? :) We starten vandaag met een Eredivisie Squad waarbij de 'loan players' Bolasie en Rondon de meubelen redden. :p



    Ik vind het tof om te doen! :) Wat ik er voor terug krijg is hopelijk support en subscribers om mijn kanaal op te bouwen. Ik ben een beginner, maar vind dit heel tof om te doen en ik hoop dat mensen dat waarderen door mij te gaan volgen en te abonneren op mijn kanaal. :)
     
    mutantemile vindt dit leuk.
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Reus / Schurrle als LF?
    Bellarabi / Costa / Volland als RF?
     
  8. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Fut Draft is verslavend. Nu 3 x gespeeld 1x finale gewonnen,
    Ongeveer 70k winst met draft toch weer 4 potjes draft ;)
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik vind het ook verslavend heb em al 5x gewonnen en kreeg toen 100x pack als beloning.Heb nu ook weer de eerste 2 gewonnen dus kijken of ik hem vanavond weer kan winnen en benieuwd wat dan de beloning zal zijn
     
  10. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Is de beloning altijd hetzelfde?
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Hoe meer je wint hoe beter de reward, althans online. Spelen jullie voor 15k of hebben jullie fifa points gehaald?
     
  12. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik speel voor 15k, ik maak nog ff geen team aangezien die prijzen als een malle stijgen.
     
  13. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Wow, vanochtend dacht ik even goed te investeren. Stonden van een zilveren BPL speler met 90+ pace slechts 8 op de markt. 2 koste 15k de rest allemaal boven de 30k. Ik heb nu steeds alles onder de 20 gekocht en hoger er op gezet. Ging vanochtend wel goed en haalde flink wat coins op. Toen ff college gehad en gelunched. Kom ik terug zijn er 3+ pagina's en is de prijs 10-13k

    grr,heb ik nog 7 die ik voor meer had ingekocht
     
  14. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Klinkt een beetje alsof je van plan was om twee quick flips te doen, maar dat het uiteindelijk eindigde in een poging tot pricefix. Hopen dat er aan het eind toch winst is gemaakt op die zilveren BPL speler.
     
    mutantemile vindt dit leuk.
  15. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Tweede keer fut draft gewonnen. Beste speler uit pakjes Oscar = 31k. Prima!
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Tja dat is altijd even aan het begin. Na een weekje of 2 zullen ze wel weer zakken. Toch ga ik al Marchisio halen terwijl die waarschijnlijk erg zal gaan zakken. Dan ziet mijn team er zo uit:

    [​IMG]

    Doordat Marchisio dan een sterke band heeft met Di Natale zou ik Cuadrado RW kunnen zetten. Begint al ergens op te lijken. Dit was eigenlijk mijn 2e team maar nu al veel meer waard dan mijn 1e team :oops:

    Edit: Zie nu pas de workrates van Juan, die laat ik lekker links liggen.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2015
  17. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    echt ongelofelijk die FUT servers zeg elke x als ik online ga spelen kapt de server ermee echt bizar zo slecht weer
     
  18. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik heb nog 0 problemen gehad met de servers. Kan gewoon altijd spelen. Ligt het niet aan je eigen verbinding?
     
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ook nergens last van. Geen enkele disconnect gehad. Wel liep het spel een keer vast nadat iemand op pauze had gedrukt. Geen idee wat daar gebeurde. Gelukkig ging de andere persoon eerder weg waardoor ik verder kon met mijn draft toernooi.
     
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Verwachten jullie echt dat sommige prijzen gaan zakken?Heb vorige week namelijk Robben gekocht voor 120k en hij heeft nu minimale bin van 280k op ps3.Kan me niet voorstellen dat de beste aanvaller van de Bundesliga minder dan 300k gaat kosten
     

Deel Deze Pagina