Die gasten die constant weg gaan uit zo'n game ken ik maar al te goed. In WoW heb je sinds een tijd een add-on die Cross Realm Assist heet. Deze stuurt je van server naar server via een LFG systeem.
Wanneer jij dus normaal wilt raiden, dan start je een group, maar krijg je de eerste paar minuten alleen maar server hoppers, ook wel realm hoppers. Dat werkt net zo frustrerend als wat jij noemt, met het enige verschil dat men dat doet vanwege de rare elite mobs die in de game te vinden zijn. Alleen het constante leaven van groups werkt behoorlijk op je zenuwen.
Ik kan me de frutraties heel goed voorstellen, aangezien die leavers ook geen echte MMO spelers zijn, maar meer mensen die denken dat ze het als een shooter moeten spelen. Tuurlijk schiet je veel in de game, maar zo is het spel niet en dan kan ik iedereen hier heel goed begrijpen over dit soort type Destiny spelers.
Edit: Die LFG site bekeken. Is het dan zo dat je na het versturen van het bericht direct online word verwacht, of moet je eerst achter je PC een antwoord retour afwachten???
Laatst bewerkt: 28 sep 2015