1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Hij lijkt meer op sinkgraven tbh
     
  2. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Dat komt dan mooi uit want het is ook Sinkgraven. Met Fischer refereerde ik naar het plaatje dat ik eerder had gepost.
     
    Exionche en Tyrant vinden dit leuk.
  3. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Haha nou goed gelukt dan :p
     
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Sow dan, gisteravond een wedstrijd tegen de CPU gespeeld waar mijn mond echt van open viel, niveau was Top Player en de tegenstander SV Wolfsburg... Mijn team was FC Barcelona.

    Eerste 20 minuten heb ik niets anders gedaan dan verdedigen en moest geregeld aan de noodrem trekken, het regende dus gele kaarten voor mij. (direct rood krijg je zelden tot nooit)
    Toen ik hun spel eenmaal een beetje doorhad en zelf kon gaan aanvallen leek het alsof de CPU mijn speelstijl had overgenomen, de ene na de andere grove overtreding werd er gemaakt. Wat een schoppartij werd het! Vanaf minuut 55 kwam er toen ook nog regen bij en gleden de centrum-verdedigers geregeld op cruciale momenten onderuit, kick en rush voetbal. Chaos, maar wat een spektakel! :D

    Uiteindelijk werd het een wedstrijd die eindigde in 4-3, maar waren er 12 gele kaarten gevallen en 3 man (2 cpu's) van het veld gestuurd.. Hoe vet is dat! _O_:thumbs:
    De hardste tackles, mannetjes geblesseerd op de grond maar het spel gaat bijna altijd gewoon door, want voordeel.. Voetbal zoals het hoort dus! :p
     
    proevo vindt dit leuk.
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Heerlijk he? Het is echt ontzettend dynamisch allemaal, ik heb al zoveel prachtige wedstrijden gespeeld. Wedstrijden met meerdere gezichten, love it. Het grote minpunt vind ik echt dat ik met Ajax speel tegen Barca en met 3-0 win maar ik in de Eredivisie met zeer veel moeite 1-1 speel tegen Excelsior bijvoorbeeld. Nu kan dat altijd eens gebeuren, maar als je ziet hoe Excelsior dan voetbalt, sorry hoor.... Ze spelen echt beduidend beter dan bijvoorbeeld Barca. Dat is dan wel een beetje nep.

    Ik verloor trouwens van Feyenooord :'-(, ik was de hele wedstrijd de betere ploeg, en 1 hoerige counter en het was over en ik kwam er niet meer doorheen. Ik sta 2de in de competitie aangezien PSV maar blijft winnen, belachelijk.
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dat onvoorspelbare is inderdaad heerlijk! ..al ga ik bij de saaie potjes (die zijn er ook zeker!) wel altijd snel twijfelen aan mijn eigen kunnen of de kwaliteit van de game. :p

    Competities speel ik niet meer, doe alles met 'quick-match' en kies een team waar ik dan net zin in heb op dat moment... Tegenstander bepaal ik 9 van de 10 keer aan de hand van hun shirts, staat het wel of niet mooi in contrast met het shirt waarin ikzelf ga spelen. :D (of ik haal inspiratie uit wedstrijden die actueel zijn)
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wellicht heb ik het realisme van PES dan toch onderschat. Morgen maar effe naar de MediaMarkt. :p
     
    Cyrax vindt dit leuk.
  8. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    @han, hoe doe je een lage harde cross pass vanaf de achterlijn????? Vroeger (t/m pes 2015 was het drie x snel drukken op lange pass maar dat werkt niet meer ;-((
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik weet het niet. Ik denk dat het hetzelfde is, maar alleen moeilijker.
    Je kan eens kijken bij het in-game menu en daar naar de bewegings-lijst kijken. Daar moet het staan als het er nog is.
     
  10. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Komt die update met de transfers vandaag of heb ik het mis?
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Op 1 oktober.
     
  12. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    dubbel klik (B)
     
  13. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    [​IMG]
    Voorlopig mijn laatste probeersel: voor de boeren onder ons. Hij kijkt misschien wat beteuterd, maar dat komt doordat hij geblesseerd is.
     
    JustBlaze en Tyrant vinden dit leuk.
  14. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Die de Jong lijkt aardig!
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Hij is ook best aardig hoor, tis alleen jammer dat hij bij P$V speelt. :+
     
    Dranx vindt dit leuk.
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Gewoon 3x snel achter elkaar drukken, ik heb er geen problemen mee?
     
  17. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Alleen voor online toch helaas? Wil zo graag ML gaan doen maar dat is ergens eind oktober ofzo voor offline :mad:
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    2 full manual spelers tegen elkaar, zo ziet het er ineens erg realistisch uit :

     
  19. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Zeker vet zeg!

    Nog ff een vraagje trouwens. Wat is voor jullie de beste camera instelling? Ik zit er zelf nog een beetje mee te lummelen.
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen :)
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    [sarcasme] Ik vind dat Champions league wedstrijden met PES Zeer realistisch zijn. De keepers reageren net als in het echt! Zelfs verre afstandsnoten vliegen er in[/sarcasme]

    Ik moet wel zeggen dat dit deeltje net wat pittiger is.
    Het enigste nadeel wat ik momenteel echt irritant vind is het switchen van spelers. Als ik het op manual zet lukt mij het gewoon niet (met een hand) En auto gaat ook niet goed.
    Wat ik heel vaak wil is zelf keepen (zeker 1 op 1 ) Het switchen lukt dan wel maar dan heb ik de keeper geselecteerd en net als ik wil duiken.. switcht hij naar de speler vlak bij de speler met de bal. en kun je keepen wel vergeten..
    Verder vind ik het echt lekker spelen.
     

Deel Deze Pagina