Sow dan, gisteravond een wedstrijd tegen de CPU gespeeld waar mijn mond echt van open viel, niveau was Top Player en de tegenstander SV Wolfsburg... Mijn team was FC Barcelona.
Eerste 20 minuten heb ik niets anders gedaan dan verdedigen en moest geregeld aan de noodrem trekken, het regende dus gele kaarten voor mij. (direct rood krijg je zelden tot nooit)
Toen ik hun spel eenmaal een beetje doorhad en zelf kon gaan aanvallen leek het alsof de CPU mijn speelstijl had overgenomen, de ene na de andere grove overtreding werd er gemaakt. Wat een schoppartij werd het! Vanaf minuut 55 kwam er toen ook nog regen bij en gleden de centrum-verdedigers geregeld op cruciale momenten onderuit, kick en rush voetbal. Chaos, maar wat een spektakel!
Uiteindelijk werd het een wedstrijd die eindigde in 4-3, maar waren er 12 gele kaarten gevallen en 3 man (2 cpu's) van het veld gestuurd.. Hoe vet is dat!
De hardste tackles, mannetjes geblesseerd op de grond maar het spel gaat bijna altijd gewoon door, want voordeel.. Voetbal zoals het hoort dus!
Klik om te vergroten...