Zit er een cap op het aantal glimmer wat je wekelijks kan krijgen? Ik ben dat soort caps wel gewend, maar wou even weten of dat hier op resources ook zo is?
Er zit geen wekelijkse cap op, maar wel gewoon een algemene cap. Je kan max 25.000 glimmer hebben. Je moet dan dus je glimmer uitgeven, voordat je weer glimmer kan krijgen. Deze glimmer is trouwens gelinkt met al je characters, dus alle characters hebben hetzelfde aantal glimmer. Hetzelfde geld ook voor legendary marks en hiervan is de cap 200.
Nice dat is zeker handig . Nee ABSOLUUT niet. Ik vergat GVD hierdoor steeds de timer te checken. Ik moest nondejuh tips krijgen om een timer in de gaten te houden en af te tellen. En dat in een raid
Zo ... langzaam maar zeker kruip ik naar "raid" niveau. Light-level 290. M'n progressie word tegen gehouden door m'n Ghost, Artifact en cape. Artifact is op te lossen in Court of Oryx. Ghost krijg je in de Raid en die cape ... tja Gisteren met hulp van @Hybrid @Raafie @SHiZ NL @Graveheart de Shield Brothers Strike afgemaakt voor de Chaperone. Op de een of andere manier triggerde een boss-death niet. Kon ik hem fijn opnieuw doen. Vandaag maar weer is de Gunsmith XP gaan doen op de Titan en Hunter. Daarna een begin maken aan m'n Exotic Sword. Zoveel te doen, zo weinig tijd!
Ik kreeg van de Flayers uit Dust Palace op level 36 een 299 Solar Flayer cloak, dat maar farmen dan? @Rampage
@BFR ... ja, die kreeg @Graveheart ook. Speelde toen met z'n Titan. Helaas zijn alle drops echt RNG-based. Zegt vrij weinig helaas. Wel een prima ding dan op 299!
Van de nieuwe strikes vind ik Echo Chamber trouwens veruit de minst leuke. De NF zal zo wel Shield Brothers zijn.
Gelukkig heeft de PlayStation dan wederom een Strike die niet "leuk" is. Ben godver blij dat Dust Palace in't begin een Exclusive was. Zelf geld voor Undying Mind
Ja, de Taken versie is een stuk vlotter. Echter heb je ook degene waar er constant Major Vex spawnen. Verschrikkelijk Je voelt jezelf heel vies als je door 9 Major Minotaurs gepakt word