Jammer, want de trailer zag eruit alsof er best veel misging in die film. Misschien komt het wel doordat het gebaseerd is op een waargebeurd verhaal, met een Hollywood saus erover.
Insidious Chapter 3. Ik verwachtte weinig boeiends maar eigenlijk vond ik het gewoon een nice film met toffe momenten en goed acteerwerk. Horror maakt me allang niet meer bang of ongemakkelijk, maar toch leuk. Zag op Facebook een bericht over Goodnight Mommy, dat de regisseurs zelf beweren dat mensen zijn flauw gevallen tijdens de film, yeah right. Maar ik ben wel benieuwd.
Ok, die Terminator met Khaleesi? Like WTF, vooral die achterlijk hilarische helikopter rit. Begin ging nog wel, maar o man, wat is die film verder kut. En waarom dat einde? Voor de popcorn leuk, maar als ik een cijfer moet geven dan hou ik het bij een magere 6/10
Goodnight Mommy Prima horrorfilm met een alles behalve standaard verhaal. Prima en geloofwaardig acteerwerk, mooi geschoten qua camerawerk en gewoon boeind. Moet het niet hebben van de cliche dingetjes uit horrors zoals jump scares en idioot veel gore.
Zo, ik kom vandaag weer op XBW, zie jouw post en ik denk, hij is gebanned ofzo. Pagina's terug scrollen, op zoek naar de laatste geniale, nu al legendarische, Yellow post die voor de permanent ban heeft gezorgd, blijk ik volledig niet door te hebben dat hij zijn naam veranderd heeft. Lame.
Wordt gek van die Honest Trailers dingen. Als ik hier steeds weer een nieuwe van wil zien abonneer ik me wel op het YT kanaal..