1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Het is niet zo heel verwarrend. Aanvankelijk wilde George Lucas helemaal geen vervolg maken. Dit vanwege grote druk en tegenslagen etc. Hij was er wel klaar mee. Ze hebben hem toch overgehaald om meer te bedenken en te schrijven. Dus wilde hij vertellen over hoe darth vader geworden is zoals hij is. Een prequel dus. Omdat -3, -2, -1, 1,2,3 zo raar staat hebben ze er 1,2,3 van gemaakt voor de prequel en 4,5,6 voor die aanvankelijke 1ste,2de en 3de. Er komen nu nog 3 films aan en dat zullen de allerlaatste zijn. 7,8,9 dus.
    Ik denk dat George Lucas er zijn bijltje wel bij neer gooit, aangezien hij schat hemel rijk is maar eigenlijk enorm arm qua gezins leven. Ook alle stress omtrent al deze films zijn blijkbaar erg ingeslagen. Ik weet niet of hij al gestopt is, hij zou na 2012 niet meer meewerken aan grote film producties. Ik weet eerlijk gezegd dus niet of hij met deze nr 7 meewerkt.
    Voor het geld hoeft hij het niet te doen. Zijn vermogen wordt geschat op 3,x miljard dollar.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ben erg benieuwd naar de BETA.

    Wil weer een shooter halen dit najaar. BF4 was mijn laatste shooter. Die heb ik helemaal kapot gespeeld (nu nog steeds). Maar het wordt weer eens tijd voor wat nieuws. Had gehoopt op BF5 dit jaar of een nieuwe Bad Company.

    Hardline heb ik niet gehaald (BETA was niet mijn ding ). COD heb ik al 3 jaar niet gespeeld. Dus geen idee of Black Ops 3 met al die futuristische elementen iets voor mij is (BETA heb ik niet kunnen checken). Al ben ik wel een beetje benieuwd naar de zombie mode. Heb die zombie mode in Black Ops 1 helemaal verkracht. BO1 is tevens de laatste COD die ik écht actief heb gespeeld.

    De graphics van Battlefront zijn erg vet. Maar ik heb weinig met Star Wars. Vond de films altijd wel vet, maar een fan ben ik niet. Heb de 6 films deze week gedownload. Ga in het weekend gewoon beginnen met The Phantom Menace. Om er weer een beetje in te komen.

    Vind het alleen jammer dat Battlefront geen SP campaign heeft. Battlefield en COD koop je voor de MP. Maar een campaign van Star Wars met Battlefront graphics lijkt me dan wel weer vet. Ben ook benieuwd hoeveel maanden dit leuk gaat blijven. Hoe vet die graphics ook zijn...het is toch geen COD of Battlefield.

    Ach ja, eerst even de BETA afwachten :)
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ach ja, ieder zijn ding. Ik vind de films uit 1999, 2002 en 2005 ook fantastisch. En zo zijn er wel meer die zo denken als ik. Echt prachtige beelden, coole baddies, toffe nieuwe planeten, leuke cast et cetera. Ik kijk die films met net zoveel plezier als de oude trilogie.
     
    vanDulken vindt dit leuk.
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dat was toch al een tijd bekend? :+
     
    Servantes vindt dit leuk.
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dat er eren beta kwam wel maar datum volgens mij niet. Anders heb ik dat niet mee gekregen :+
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    heuft, Alexknl en Jorrie vinden dit leuk.
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je zou er van staan kijken. ;)

    En beledig m'n crew niet!!!! :mad:
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zeer benieuwd ernaar. Hoop echt dat de beta gaaf is, want het is echt hoog tijd voor een top SW game.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Die is er al, Disney Infinity 3.0 (de star wars play sets). Voor mij te duur, maar lijkt me wel vet hoor.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nahhh...niets van dat. Battlefront, het echte werk. Kapot gespeeld op de eerste Xbox toen.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En 5 oktober te NFS beta. Afwachten of ik een code krijg :)
     
  15. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    is wel leuk, maar erg snel uit gespeeld (samen met mijn dochter) en het is niet om aan te horen om joda en darth vader in het nederlands te horen:lol:.
    maar verder is het erg leuk.

    maar ik ga toch meer voor battlefront.
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ook hoor, 100%. Maar als je meer Star Wars zoekt, dan lijkt het me best vermakelijk.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nog heel eventjes en dan kunnen we los. Ik begin nu wel echt heel benieuwd te worden. De E3 footage zag er prima uit en de geluiden waren geweldig, maar hoe speelt het en hoe lang blijft het fun? Voelt het als Battlefield aan? Etc...allemaal vragen en we gaan erachter komen. :)
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja het third person zier er eigenlijk best een beetje....apart uit , maar aan de andere kant is dit wel wat heel veel gamers wilde na de eerste twee Battlefront games. Ik vind het wel gaaf om mijzelf te kunnen zien als Stormtrooper of gewoon de voertuigen. Hopelijk gaat het downloaden van de beta niet zo insane sloom als NFS, time will tell.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Gelukkig is er een preload voor de PC, maarja, Origin heeft altijd maximale download snelheden dus dat scheelt.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938

Deel Deze Pagina