1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    HD oppoetsbeurt van Uncharted serie is erg goed gelukt. Zie ook Eurogamer DF.




    DIT. Ziet er gewoon erg fun uit. Can't wait!
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Sinds de firmware 3.0 update is het mogelijk om communities te maken. Ik heb een Nederlandse game community gemaakt. Ik vond het wel een leuk idee om een verzamelplek aan te maken waar mensen berichten en screenshots kunnen posten. Misschien ook filmpjes, dat weet ik eigenlijk niet. Wil iemand mijn community joinen?

    Zo ja, als je jouw PSN hier neerzet, dan stuur ik je een invite.
     
    Warrior X en Roedy vinden dit leuk.
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Leuk idee!
    PSN: SuuperGroverr
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Invite mij ook maar :).

    PSN: Acrillic
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Broken Age en Super Meat Boy zijn leuke games. Heb zo op de PC, maar ik ga ze ook op de PS4 spelen. Qua PS4 games dus een stuk beter dan vorige maand imo.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Divinity: Original Sin 2 kickstarter goal: 500.000. Opgehaald: 2 miljoen. BOEM.

    The brilliant result means all stretch goals have been unlocked. And they are (take a breath): a Game Master mode, masks for shapeshifting (!), romances, mod support, a Hall of Echoes home, expanded skill trees, an undead playable race (yes!), racial skills, a Strategist mode and, last but not least, the writing talent of Chris Avellone, who's a legend of role-playing games and also a lovely bloke.

    NU hopen dat deel 1 het ook goed doet op de consoles. Also, 25 min PS4 gameplay:




    Wow, die Belgen hebben veel toegevoegd aan de definitieve versie. Zou bijna de game nog een keer overnieuw gaan spelen. Dual daggers & staves FTW! Maar Larian heeft gelijk: veel wat Divinity doet is nog nooit (of weinig) gedaan in andere RPGs. Deze game gaat echt diep, vooral wanneer het om questing gaat. Weinig hints & markers... denk aan Dragon Dogma. Dit geldt ook voor sommige gevechten. Je mag iedereen bevechten, verwacht alleen niet te winnen.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2015
    Smok3y vindt dit leuk.
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Broken Age spelen, bitches!
     
  9. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Leuk idee! PSN = Roedy82
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Volgende week Transformers Devastation, ik kijk er stiekem nog meer naar uit dan alle AAA titels later dit jaar...!
     
    Servantes vindt dit leuk.
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik hoop het niet, maar mijn voorgevoel zegt dat deze game gaat tegenvallen.
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nah, de game gaat juist vet worden, al is het alleen al om de nostalgie!
    En de makers van Vanquish en Bayonetta 2 kunnen vast wel een toffe brawler maken denk ik. :)

    Elk filmpje wat ik heb gezien belooft ook goeds trouwens, vind ik dan. ;)
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oh oké, dus het zijn niet dezelfde mensen die The Legend of Korra hebben gemaakt?

    Ik ben ook benieuwd naar de speelduur.
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Jawel die hebben ze ook gemaakt maar wat ik ervan heb begrepen hebben ze die onder enorme tijdsdruk moeten maken en was ie vooral daardoor niet goed. ;)

    Op hun Facebook pagina staan boss previews trouwens, man man man ik wil m NU! :D

    https://www.facebook.com/transformersgame/videos/10153605359180097/

    https://www.facebook.com/transformersgame/videos/vb.125446750096/10153591643570097/?type=2&theater

    https://www.facebook.com/transformersgame/videos/vb.125446750096/10153554023400097/?type=2&theater

    https://www.facebook.com/transformersgame/videos/10153575408140097/
     
    iMark 007 vindt dit leuk.
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oh oké. Eerlijk is eerlijk, het vechtsysteem ziet er inderdaad vele malen beter uit dan in the Legend of Korra. Jammer is alleen dat je niet met de Decepticons kan spelen. Ik ben altijd fan geweest van Soundwave, Starscream, Devastator, Megatron, Galvatron et cetera.

    En als je dan toch met de Autobots speelt, waarom dan nooit met Ultra Magnus en Rodimus? Die vind ik vet.

    Maar goed, deze game ga ik geheid een keer kopen hoor, maar ik moet keuzes maken. Ik kan niet alles kopen helaas.
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Goede maand bij +! Smb is geweldig en Broken Age wil ik erg graag spelen.
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik lees her en der alweer een hoop geklaag, maar dit zijn prima games imo.
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat vind ik ook jammer hoor, ik was ook altijd voor Megatron en zijn vriendjes. :D
    Maar ik hoop dat de game een succes(je) wordt en we in een vervolg wel die kant kunnen spelen!
    Zou toch mooi zijn als we gewoon een hele reeks krijgen die dan seizoen 1-2-3 van de originele cartoons een beetje volgt qua karakters, ik zou ze allemaal kopen.

    En ik ga vanavond maar eens de animated movie in mijn kast opzoeken en kijken, dat is echt te lang geleden en ik heb er nu zin in! :p
     
    iMark 007 vindt dit leuk.
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik denk dat veel van de klagers SMB nooit gespeeld hebben, en zelfs degenen die het wél gespeeld hebben, zijn niet allemaal fan, omdat het voor sommigen best pittig is.

    Voor mij persoonlijk 1 van de beste games OOIT, dus ik ben er blij mee. Helemaal dat hij ook op Vita komt, want op mijn Panasonic-Plasma heb ik een beetje input-lag, waar je met normale games niet zo veel van merkt, maar bij SMB dus wellicht wel... (dat is even afwachten)

    Morgenavond (2 Oktober) zit de maker van No Man's Sky bij Stephen Colbert's Late Show. Ik neem aan dat we dus binnen 2-3 maanden de release van die game hebben. :)
     
  20. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    Leuk idee PSN ID = WarriorXNL
     

Deel Deze Pagina