1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 4 sep 2012.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Echt waar? Ik had hem zo neer. was echt niks moeilijks aan. En ik had ook alleen maar een GROM RL bij me als dmg wapen. En de skulls waren ook nooit moeilijk ...
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee die metal gear was idd niks moeilijk aan...de herhaling missie ervan is wat lastiger.:+
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nouja zeg, nu voel ik mij een grote noob! 8)
    Bij Sahelanthropus ging het tegen het eind altijd wel een keer mis. Dan zat ik vanwege de moeilijke camera toch vast in het vuur, of had ik niet snel genoeg dekking voor een rail gun attack, of dan kwam de supply drop veel te ver waardoor ik weerloos was.

    Bij veel Skull battles waren het ook altijd veel ongelukkige incidenten (ook met mijzelf die rocket launchers op te korte afstand gebruikte).
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Spoiler?
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Gewoon supply drop zelf aanvragen, kan er niks mis gaan :cool:
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hopelijk is dat een van de missies na de laatste story mission (45). Dan sla ik hem over. Al genoeg rehashes van oude missions (maakt story wise ook geen sense)

    Haha, niet zo bedoeld hoor!
    Maar veel meer dan rondjes rennen, dekking zoeken en schieten is het niet toch ?
     
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Zat ook even te kloten bij Sahelantrophus hoor. Zit voornamelijk mijzelf in de weg :+
     
    Matrix vindt dit leuk.
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lijkt me niet? Is al meerdere malen besproken hier...en vind er ook weinig spoilerig aan?
    Tenzij je echt 100% niks wil weten, maarja...dan moet je niet in een topic erover komen.:+

    Tja, vind het ook een beetje raar. Zoveel zijn het er niet, maar had beter gepast als side-op missies imo.

    Minispoilertje/ strategy;
    Iets verderop vanaf het begin heb je een grote rots waar je rondjes kunt rennen....zo heb ik hem klein gekregen.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Naja ik vind het wel een soort van spoiler. Maargoed. Ik kan ook beter uit dit topic blijven, zit nu op missie 32 na 112 uur. Lekker op me gemak deze game spelen, ik kijk ook niks op youtube of streams puur vanwege spoilers. En eigenlijk kwam ik ook niet meer in dit topic. ;)
    @MAD 1976
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vraagje over de story van 32-eind mbt quiet

    Ik heb gelezen dat Quiet op een gegeven moment definitief je verlaat. Dat schijn je ook weer tegen te kunnen gaan, maar dan mis je een finale missie. Hebben jullie Quiet laten gaan? Zo ja, warren de missies erna zonder haar goed te doen ?

    En ik moet nog drie base elementen opwaarderen zodat ik MB af heb. Alleen zijn daar steeds 48k van twee resources voor nodig. Betwijfel of ik dat voor het einde van de game nog bij elkaar ga sprokkelen. En dat terwijl ik veel extract, ook containers, etc. Is het jullie gelukt MB af te krijgen binnen de playthrough ?
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Mijn MB is nog lang niet af maar dat komt ook omdat ik veel in de FOB heb gestoken.

    Ik hen Quiet laten gaan, is prima te doen later met het hondje.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks! Ga ik dat ook maar gewoon laten doen. tis tenslotte ook de story zoals bedoeld is ...
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Bij mij is ze er gewoon nog? Heb ook geen moment mee gekregen waarin ze weg zou gaan.. Heb ik dan misschien wat overgeslagen?
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Heb je een vlinder als MB plaatje?
     
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Is je bond 100% met haar? Is Huey al uit de basis geknikkerd?[/quote]

    Oeps, in quote geflikkerd, snel aangepast naar spoiler tag :+
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, ruim.

    Niet als een dolle alle guns maken, beetje uitkijken welke guns (en copter!! ik gebruikte steeds de eerste, die kost bijna niks!) je meeneemt per missie....elke Brandbare grondstoffen extracten die je tegenkomt (was bij mij altijd snel op).
    Dan haal je het makkelijk. Heb nu ruim voldoende om zelfs een
    nuke
    te maken.:+
    Dus er is genoeg te vinden voordat je de laatste missie speelt.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb nog 2 x 28k fuel resources nodig. Lijkt me dat ik dat niet meer bij elkaar sprokkel. Ben benieuwd. Ik extract echt alles en heb al meerdere malen alle containers op dezelfde locaties weggehaald ...
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik schrok ook van die Chopper! Ik kocht een snellere en plotseling gingen de kosten voor het oproepen omhoog van 2k naar 17k. Jezus, en dat alleen maar voor een beetje snelheid (ik merk er vooralsnog niets van).
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoe ver ben je met de main missie en hoeveel side? Moet je toch makkelijk kunnen redden tegen het einde van de game
     

Deel Deze Pagina