Divinity: Original Sin 2 kickstarter goal: 500.000. Opgehaald: 2 miljoen. BOEM.
The brilliant result means all stretch goals have been unlocked. And they are (take a breath): a Game Master mode, masks for shapeshifting (!), romances, mod support, a Hall of Echoes home, expanded skill trees, an undead playable race (yes!), racial skills, a Strategist mode and, last but not least, the writing talent of Chris Avellone, who's a legend of role-playing games and also a lovely bloke.
NU hopen dat deel 1 het ook goed doet op de consoles. Also, 25 min PS4 gameplay:
Wow, die Belgen hebben veel toegevoegd aan de definitieve versie. Zou bijna de game nog een keer overnieuw gaan spelen. Dual daggers & staves FTW! Maar Larian heeft gelijk: veel wat Divinity doet is nog nooit (of weinig) gedaan in andere RPGs. Deze game gaat echt diep, vooral wanneer het om questing gaat. Weinig hints & markers... denk aan Dragon Dogma. Dit geldt ook voor sommige gevechten. Je mag iedereen bevechten, verwacht alleen niet te winnen.
Laatst bewerkt: 30 sep 2015