Gewoon die: Omolon Eirene RR4 bestellen bij de arms dealert, heeft na de black spindel de hoogste impact.
Alles killen Nee ff serieus. Supers chainen, zwaarden(exotic sword gaan ham op deze bitchniggas) shotties. Heavy synths poppen en de baas eerst dan de bolletjes en tot slot de overgebleven adds. Als er een dood is, gwn laten respawnen niet elkaar reviven dat kost onnodig veel tijd
Vanavond weer eens beginnen met dit spel haha. Ergens in 2014 mee gestopt, maar las en hoorde toch wel goede verhalen nu met The Taken King. Daardoor begon het ook wel weer te kriebelen.
@Hybrid Hoe sla je dit soort filmpjes op? Weet al dat ze automatisch opgenomen worden. Is dit bij alle One games zo?
Wow ken nie wachten op volgende week armsday en ik dat arc exotic zwaard in me handen heb na t zien van @Hybrid zn filmpje... En dan is me collectie van exotic zwaarden ook gelijk compleet
Gisteren Rank 3 geworden bij de Gunsmith. 297 RL en na wat kills en 2 autorifles dismantlen de Fabian Strategy ontvangen.
Gister rank 2 op m'n Warlock gehaald. Kreeg een 299 Pulse Rifle. Rank 3 was die class specific gun toch?
Gisteren op men warlock een 310 helm gehad uit de raid Ziet er wel epic uit! owjah en armen van 306 en een hc van 307
Als je op de xbox filmpjes opslaat kan je ze hier terug vinden: http://xboxclips.com/ Neem aan dat je weet hoe je de laatste 30 seconde van je gameplay kan opslaan? Die gast in het filmpje neemt zijn gameplay niet op via de xbox zelf.
... really? 2x wachten op Armsday? Damn. Maargoed, wel een gegarandeerde Exotic EN het is de voorganger/tegenhanger van The Last Word.