1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Dit is echt mooi! (hier kan ik alleen maar van dromen..
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, wel leuk, maar ik snap niet waarom mensen met die kleur bal spelen. Heel lastig te zien.

    Overigens is - tegen de verwachting in - vandaag Digitaalgras.nl nog niet terug online. Noem het maar een administratief probleem.
    Het is lastig communiceren omdat de domeinbeheerder helemaal in Indonesië zit, met een tijdverschil van 5 uur en geen telefoonnummer.
    Maar weer afwachten. Op het moment dat ik dit plaats is het daar alweer 18.00 uur en gaan ze voor vandaag weer dicht.
    Morgen ( 1 oktober ) wilden we het toernooi starten, maar laten we eerst maar kijken of we dan weer online zijn en dan nog denk ik dat we het toernooi beter een paar daagjes kunnen uitstellen.
     
  3. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    We wachten geduldig af Han.
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hoe speelt het online op de 360? Heb al 1.5 jaar geen Gold meer maar dit deel vind ik erg leuk en zou ik wel online willen spelen maar zonde om Gold te kopen als er problemen zijn online.
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ben ik nou de enige die met advanced shooting zoveel op de paal/lat schiet?
    Heb net even EL competitie gespeeld met ajax en in de finale verloren van benfica.
    Wil hierna even oefenen met alle pass ondersteuningen helemaal uit(manual) is dit ondetussen ook mogelijk voor de steekbal?
    Of moet ik dan gewoon met de pass knop steekballen geven?
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ziet er goed uit. Is dit nou die dynamische camera ? Bij mij draait ie volgens mij niet mee.....
     
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dat viel mij ook al op sinds ik die optie heb ingesteld, alleen raak ik tot nu toe nog bijna altijd de juiste kant van het aluminium... Oftewel nog spectaculairdere doelpunten! :D
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik schiet met advanced shooting vrijwel nooit op de lat of paal eigenlijk, vaak zelfs gewoon laag in de hoek. :)

    Dacht broadcast camera
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2015
  10. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    bij mij (ps4) krijg ik dan nog steeds een hoge bal voor en niet meer zo'n lekkere strakke over de grond die je erin kunt vlammen bij eerste paal :-(
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Vandaag is het 1 oktober. Het Digitaalgras-toernooi zou nu starten, maar aangezien we nog niet online zijn stellen we dat uit tot dat wel het geval is.

    Iets anders dat op 1 oktober het geval is, is de online-update. Heeft iemand daar al wat van gemerkt toen hij online ging?
     
  12. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Gisteren paar potjes fifa 16 kunnen spelen. Had hem toch ook maar gekocht. Ik vind pes echter veel lekkerder spelen dit jaar. Wat een verademing. Pes all the way dit jaar. En wat is dat een heerlijk gevoel weer. Game geeft veel voldoening en plezier.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik ben ook tevreden met PES, maar soms trek je ook je haren uit je kop wanneer de controls niet mee willen werken of je duidelijk een scripted goal tegen krijgt waar je echt geen fuck tegen kon doen (vaak net nadat je zelf gescoord hebt). Het gebeurt allemaal niet al te vaak (gelukkig), maar soms wel zo overduidelijk dat het gewoon ontzettend frustrerend is, vooral wanneer de CPU daaruit weet te scoren.
     
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Je hoeft ook maar 2x (B) (O voor PS4) te klikken.. Doe je 3x ziet het spel het waarschijnlijk weer als een één-klik commando maar dan krachtiger ofzo...

    De manual geeft ook een dubbelklik aan! http://www.konami.jp/we/2016/online/manual/ps4/en-us/control_player.html :thumbs:

    De lage voorzet is wel echt makkelijk scoren, gaat de voldoening vrij snel vanaf vind ik...

    Hmmm, dat is mij nog niet opgevallen... Speel nu op niveau "Top Player".
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Gelukkig is Digitaalgras weer online. Mogelijk moet je wel even refresh op je browser geven ( Ctrl F5 ).
     
  16. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Nice, zou je de sliders hiervan kunnen delen of is dat teveel werk? Is er sowieso een site waar sliders van PES spelers te vinden is?
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Gisteren m,n eerste vrije trap gescoord online!

    Wel jammer de ene keer win je met 3 -2 de andere keer verlies je met 6-0
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Voor het geval je het niet wist: Er is in online divisies zoiets als een filter genaamd equal settings. ( of zoiets )
    Dat betekent dat er gezocht wordt naar tegenstanders met gelijkwaardige resultaten. Als je die niet aan hebt staan kan je dus spelers van allerlei speelsterkten krijgen. Dat zou dat grote verschil kunnen verklaren.
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Gisteravond een paar potjes tegen een maatje gespeeld online, ik met manual passing en advanced shooting, hij met pass assist 1 en basic shooting, ik had het erg zwaar en verloor.
    Toen zelf pass assist ook op 1 gezet en toen was ik steeds heer en meester maar miste ik al mijn kansen terwijl hij die 1 of 2 kansen wel afmaakte.
    Daarna zette ik zelf shooting ook weer op basic en won ik met 5-0. :p

    Toch vreemd dat ik online zoveel moeite heb met mijn eigen settings terwijl het tegen de CPU veel beter gaat.
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, online speelt gewoon anders, dat is al jaren zo. Bijvoorbeeld manual passing kan je veel beter wegen als je off line speelt dan online.
     

Deel Deze Pagina