THE MARTIAN - THE STORY BEHIND MATT DAMON'S TRIP IN SPACE DURING INTERSTELLAR
Fuck wat was deze film kut. Enorme tegenvaller imo. Ik ben serieus na een filmbezoek nog nooit zo brak geweest. Jezus wat duurde deze film tyfuslang. En dan ook nog dat plot, wat zo gigantisch overgedramatiseerd was (en me het verder eigenlijk uiteindelijk geen kont meer boeide).
Man man man man. Zelfs gekke Sean Bean doet mee in deze flick. Oh en de dochter van Matthew van Interstellar ook nog eens! Wat een feest. Maar het werd allemaal zo cheesy, zo voorspelbaar, zo cliche
de hele wereld meekijkend ohh iedereen vond het zo spannend oomfggf en China die random hulp gaat bieden en hun ruimtestationinterieur is allemaal rood en die van Amerika allemaal blauw wtf het lijkt fucking COMMAND&CONQUER wel
en er zaten ook zulke tenenkrommende 'humor'momentjes in
random blacka dude die een of andere random theorie verzint om Matt te saven en dit op een 'grappige' manier uitvoert bij alle hoge pipo's van nasa
dat ik na anderhalf uur continu op m'n watch zat te loeren van wanneer deze film nou 's was afgelopen.
Om maar te zwijgen over de ellenlange laatste scenes en het tenenkrommende einde
seriously, Iron Man Matt?! Uiteraard happy ending alles omfg greatest day in international space history oomfgjaajaaa oh ja 1x een kusscene tussen 2 nobackstory random ruimteleden en in de eindscenes hebben ze meteen een kind :')
Het enige wat redelijk hilarisch was dat er een leipe LOTR referentie inzit waar men het over heeft terwijl Sean Bean er bij zit. I don't get the hype verder. Sorry boys. Haters incoming.
4/10 Klik om te vergroten...