ik heb hem gekocht maar nog niet binne . yourgamezone besteld maar staat 2-10 release dus ff w8te nog.
net mail gehad en morge heb ik tony als post mee werkt. mij benieuwe. ik blijf hoop hebbe op een leuk spel
Ach... stél dat de gameplay nou nog leuk is. Ook al ziet het er ruk uit. Hopen dat ze de bugs fixen en hopelijk is er nog wat lol aan te beleven. Viel me wel op dat veel van die val bugs hetzelfde zijn als in de remaster.
Sorry hoor, maar als je nu dit spel voor de volle mep koopt heb je óf geld te veel óf je bent niet helemaal wijs. Met de kerst is dit spel al flink afgeprijsd, mark my words.
Veel gezeik over deze game, heb beetje wat streams gekeken en ik ga uhm gewoon halen morgen, tis gewoon ouderwetse tony hawk fun, totaal niet realistisch natuurlijk maar dat is niet wat je moet verw8en, glitches vallen echt wel mee mensen zeuren snel en ze gaan gepatched worden. Wel jammer dat er geen splitscreen is maar zo vaak gebruik ik dat toch niet.
Ja, gamebreaking glitches zijn niet erg en totaal geen reden om te zeuren! Even snel melken voor de licentie voorbij is. Nee, figuren zoals jou houden de publishers wel van
Heb jij de game al gespeeld dan? heb net half uur lang een stream gekeken en maar 1 kleine glitch gezien.. zitten idd wel glitches in maar die gaan gewoon gepatched worden en je kan wel gewoon prima spelen. Maar het is idd eigenlijk geen 60 euro waard, tzou een budget titel moeten zijn maar ik heb zin om uhm te spelen dus ga uhm gewoon halen