[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gewoon 3oC kopen. Spel spelen en de loot in de game krijgen. Veruit het leukste. Ik heb nog geen xur exotic gekocht :)
     
    AnubisNefer en bulletproof010 vinden dit leuk.
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Praxic fire roll is nice. Int/disc en hand cannon ammo. Heeft ook nog extra armor als je een solar class gebruikt. Ideaal voor Trials ook.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hahaha .. ja, en dan dubbele Exotics krijgen :+ WINNING!

    Koop lekker 2 Exotic Helm Engrams en dan hopen dat ik die Ultron helm krijg voor de Hunter :+
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  4. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Juist lekker dubbelle 310 exotics.... Is perfect infuse materiaal voor me andere gear;)
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Precies. Je hebt niks aan die kiosk en xur exotics. Gewoon exotic engrams sparen totdat je 300 light bent op 1 poppetje en decrypten die zooi.
     
  6. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Het waren ook noobs.. Dat iedereen retarded dingen deed in ons team hielp alleen niet mee.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Iedereen NU z'n Touch of Malice dismantelen!

    Books of Sorrow, verse 5 : 9 -- That is all.

    I have made preparations.

    If I am defeated I know it will be because my understanding of the universe was incomplete. I failed to anticipate some strategy, some nemesis. (Perhaps Taox, if she still lives.)

    If I am defeated, I know that I will fall to something mighty. Something that craves might, something that loves what I love, which is the Deep, a principle and a power, the versatile, protean need to adapt and endure, to reach out and shape the universe entirely for that purpose, to mutate and redesign and test and iterate so that it can prevail, can seize existence and hold it, certain that this is everything, that there is nothing to life except living. And it has two faces, yet it is one shape. One face is the objective, which is obvious, and the other face is that will to sacrifice things and ideas for a single mission, the mission of becoming the shape, a shape that will not relent, the utter commitment to survival, to draw the right sword and choose where to cut: to allow this hunger to become your weapon.

    So I will prepare a book, which is a map to a weapon. And my vanquisher will read that book, seeking the weapon, and they will come to understand me, where I have been and where I was going. And then they will take up my weapon, and they will use it, they will use that weapon, which is all that I am.

    And armed thus with my past, and my future, and my present (which is a weapon, a weapon that takes whatever is available, a weapon bound to malice), they will mantle me, Oryx, the Taken King.

    They will become me and I will become them, each of us defeating the other, correcting the other, alloying ourselves into one omnipotent philosophy. Thus I will live forever.

    I’ll make sure.

    http://db.destinytracker.com/grimoire/enemies/darkness/calcified-fragments-insight
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2015
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoezo? Tis de waarheid. Ik ben ook gewoon een evil guardian op zoek naar moar power. Fuck de tower en de traveler. Als ik een ziek wapen kon krijgen door de traveler kapot te schieten, zou ik het doen in een oogwenk.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  9. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ben uiteindelijk voor 3oC gegaan en heb een helm gekocht, maar dat was een Obsidian mind, dus daar heb ik nog niets aan. Inmiddels 7 3oC gebruikt en van de zesde kreeg ik een primary engram waar de Zhalo Supercell uitkwam dus heb ik alsnog een primary Rifle. Nu dat ding maar eens proberen.

    Edit: Dat wordt RNGsus op m'n blote knietjes danken vanavond. Wat een bazending.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2015
  10. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Gewoon lvl 36 strikes ofzo gedaan tijdens 3oc?
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Dat is ook het mooie aan dit soort games, dat je gear uit elkaar kan halen en er nog wat nuttigs aan overhoud dan alleen maar vendor afval.
     
  12. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Jup. Elke keer een gebruikt voor de bossfight, maar in principe heb je de buff gewoon tot je een boss verslaat ook als je naar orbit gaat. Weet alleen niet of de buff ook blijft als je het spel afsluit.
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Toenstraks 1 character 300 Light kunnen maken. Exotic engrams geopend en nu 2 mannetjes boven de 300 Light :d titan is 302 en warlock 301. Nog 4 van die 3oC over. Daar dropt nooit niks uit. 25 gebruikt 1 drop en die kwam als 290 eruit terwijl Light 300 was bahbah.
     
  14. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Iron banner gear ziet er echt gaaf uit, vooral de hunter!
    www.bungie.net
     
  15. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    @PrutserNL fotos ?? Geen zin om te kijken op die site aangezien ik dan nog verder moet zoeken :+

    Weet wel dat de titan er dik uitzag in die IB gear ...
     
  16. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    [​IMG]
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vooral die cloak is vet van de Hunter. Vind zelf de warlock en Titan veruit het vetst.

    Maar wat is Bungie's probleem? Hoe wil een werkend persoon in vredesnaam IB, trials en de raid doen in een week?

    Ik denk dat ik trials de eerste week maar skip. Raid wil ik sowieso elke week doen omdat ik die gear nodig heb om te infusen en iron Banner gear ziet er echt fantastisch uit.
     
  18. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik ben met name benieuwd wat de waardes worden van de gear, zal denk geen 310 worden?!
     
  19. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Wtf! Koop ik een exotic wapen engram bij xur krijg ik van die fucking cryptarch een lvl 20 rocket launcher. Dit is niet de bedoeling denk?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet ik niet. Maar het is wel een legacy wapen he. Dus alleen year one wapens met lage attack.
     

Deel Deze Pagina