Het is een gesloten beta begreep ik toch.. Niet de bedoeling eigenlijk dat jullie screenshots e.d. naar buiten brengen..
Holy shit wat doet de Xbox One er insane lang over om dit te downloaden. Nou heb ik geen sicke verbinding, maar dit slaat nergens op. Ik gok dat veel mensen het nu downloaden dan.
Beloofd wat dit spel!!! Tot 2x toe na het filmpje bij de autos kiezen loopt het tot 2x toe vast!!! WELLDONE EA!!!
Nu maar hopen dat er meer mensen problemen hebben, dan kunnen ze de beta verlengen. Had ik al gezegd dat het bij mij allemaal prima werkt
Ook de code ontvangen en al even gespeeld.. game voelt soepel en ziet er verder goed uit. het gaf mij wel weer het nfsu gevoel. Jammer is wel dat ik nu me stuur nog niet kan gebruiken.
Dit spel word echt helemaal niks.... Hoe de fuckkkkk als ik een solo sesion start dit verbonden moet zijn met multiplayer!! Ronduit belachelijk om me uit de solo sessie te gooien!!!!!! Nu kan ik weer hele filmpje afkijken.... Nou totaal niet. Dit geeft mij al een heel slecht gevoel voor de final game.......
Oh jee, ik had dat dus net ook. En dan kun je ook gewoon niet die video's skippen. Zo annoying. Yup en dan middenin een race idd connection lost. Haha
Dat always on moet er gewoon meteen weer uit. Heb mij preorder al gecanceld.. Word weer een Sim City akefietjeeeeee
Kan ik hier iemand blij maken met een beta code voor de PS4? Hij is voor jou dus grijp nu je kans! HNAF-3DNA-L5KG