Assassin's Creed: Syndicate

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 30 sep 2015.

1. AgentSmith

AgentSmith Guest

2. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909

Dit is de eerste AC die ik niet ga kopen op day 1.

Misschien ga ik hem een keer uit de budgetbak vissen als hij €20 is. Heb me dood geërgerd aan de technische mankementen van Unity.

Snap niet dat ik destijds zo gek was om €90 uit te geven aan de Gold Edition. Snap ook niet dat er elk jaar een AC moet uitkomen. Laat ze eerst maar eens 2-3 jaar aan een goede AC werken voordat ik weer zoveel geld ga uitgeven aan een AC game.

De beelden van Syndicate zijn tot nu toe ook niet echt overtuigend...het is gewoon de same ol shit in een ander jasje.

3. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Vond Unity wel gaaf maar ergerde mijn groen en geel, paars,rood,blauw,zwart,lila, en bruin aan die slechte performance van de engine. Keek echt wel uit naar deze nieuwe telg maar als ik dit zo lees dan bedankt ik voor de eer en leg mijn geld wel neer voor een andere game. Er komen er nog genoeg uit de aankomende maanden.

Laatst bewerkt: 1 okt 2015
    Rossi46 vindt dit leuk.
  4. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Heb er zin in! Juist wel mijn eerste AC die ga ik kopen op day one :)

Vermaak me nog steeds uitstekend met Unity!

5. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik vond Unity uiteindelijk toch ook wel erg vermakelijk :) Al zitten er nog steeds grafische missers in, dat wel.

Ook heeft Unity mij nooit zo kunnen boeien als bijvoorbeeld Brotherhood destijds. Oké, toen was AC nog niet zo uitgemolken als nu, maar het ligt volgens mij ook aan hoe de wereld neer is gezet. Rome was behoorlijk veelzijdig (drukke binnensteden, echte buitengebieden, "grotten", etc. Parijs in Unity is wel veel groter, en ik zie dat ze geprobeerd hebben om echt verschillen in wijken te maken, maar toch heb ik constant het idee dat ik in dezelfde wereld aan het rondhollen ben. En dat vind ik echt jammer.

Verder ben ik het er mee eens dat ik er we klaar mee ben dat er ieder jaar een AC uitkomt. Ik ga 'em dan ook zeker niet nieuw kopen. Ik pluk hem wel een keer voor weinig van MP af, ik zie wel.

6. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups mie toe. Of wachten totdat we hem gratis krijgen... :D

Rossi46 vindt dit leuk.
  7. ViKtor_VauGhn

ViKtor_VauGhn PSN Jordivanbe

Leuk Bevonden:
    7
    De creativiteit is compleet weg bij de serie zag pas een filmpje waarin je nu combo's maakt .... Ik ben redelijk fan van de serie dus zal m wel gaan spelen uiteindelijk maar ze kunnen beter een keer even pauze nemen en echt stappen maken. Karakters die je echt wat doen als Ezio nu gooien ze iedere keer een karakter erin waar je niks mee heb (ik althans) die Arno ook zo matig uitgewerkt. Erg jammer

8. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ja, Arno... :confused: Niet dat die arme kerel er zelf wat aan doen kan, maar who the fuck heeft besloten om de Franse personages een Brits accent te geven in Unity?? :F: Ezio sprak tenminste nog Engels met een heerlijk Italiaanse pastasausje er overheen. Dat geeft toch veel meer sfeer!

Net trouwens de eerste gameplay beelden van Syndicate gezien op de stream van Gamekings. Gewoon Unity, maar dan in Londen.

9. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ik heb gewoon de audiotaal op Frans gezet in Unity en zo hoort het ;)

10. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ja maar dan snap ik het niet meer :) Jarenlang Frans gehad op school, maar het is niet echt blijven hangen helaas :confused:

11. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ondertitels ondertitels! :lol:

12. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Jaaah, maar da's toch anders ;)

Maar goed, toevallig ga ik vanavond het laatste hoofdstuk van Unity spelen (ja, nu al) dus ik ga toch maar eens checken hoe ik die taal en ondertitels anders in kan stellen dan :)

13. ViKtor_VauGhn

Leuk Bevonden:
    7
    Ik had Unity day one gekocht, starte de eerste missie zag een kluit mensen in elkaar door elkaar op elkaar toen pas gaan spelen toen alle patches en fixes beschikbaar waren. Toen kon ik van sommige punten in de game best genieten maar het pakte me nooit echt zoals de andere delen wel deden. hoop dat Syndicate weer de weg omhoog pakt.

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik heb me bij Unity enkel geergerd aan het free-runnen, wat voor geen meter werkte.
    Voor de rest heb ik het verhaal doorlopen, maar echt een fijn verhaal vond ik het nu niet, was eerlijk gezegd ook blij dat ik het spel uitgespeeld had.

De nieuwe staat alweer in de pre-order.

15. ViKtor_VauGhn

Leuk Bevonden:
    7
    Ja klopt die laatste 2/3 sequences wilde ik ook zo snel mogelijk doorheen puur omdat het verhaal niet boeide ondanks een redelijk begin. Dat "nieuwe" free runnen was soms zo klote als je een raam in wilde klom ie omhoog of omlaag maar dat free run soms slecht werkt hoort ook wel bij AC haha Ik hoop trouwens ook dat ze weer een echt karakter hebben voor de hedendaagse segmenten sinds Desmond is dat ook echt drama.

Mallakai vindt dit leuk.
  16. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    En hopelijk hebben ze dit soort fratsen ook uit de game gepoetst...

Bloedspetters - op zich prima gedaan - welke door de muur heen lijken te gaan en vooral het feit dat je tegenstander blijkbaar niet door een raam kan kijken :F:

Dit is trouwens ook wel een leuke...

En dat na tig keer patchen!

Laatst bewerkt: 4 okt 2015
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Vrijdag komt de game dan uit, ben wel weer toe aan een AC game, drukke maanden voor de boeg, eerst AC dan Tomb Raider/Fallout en vervolgens Just Cause.

Ik hoop echt dat het verhaal weer goed is en de hoofd personage weer wat kan neerzetten.

ViKtor_VauGhn en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  18. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Goede volgorde ook.. Geldt ook voor mij.. Lekker voor de lange wintermaanden. :D

Mallakai vindt dit leuk.
  19. ViKtor_VauGhn

Leuk Bevonden:
    7
    Ben echt benieuwd naar Syndicate maar heb er nog niet veel over gelezen of gezien lijkt wel of er minder promotie ingepompt is dan normaal misschien dat ze hierna even pauze nemen met de serie ?? Hoewel die film ook uitkomt natuurlijk waar ze ook met de games een slaatje uit willen slaan lijkt mij. Ik hoop op een boeiend karakter dat miste ik laatste tijd in de serie, heel veel van de oude karakters hebben ook geen mooie afsluiting gekregen.

Mallakai vindt dit leuk.
  20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Jammer dat we geen coop etc in zit. Maar goed, ik zal er toch wel een hoop plezier mee hebben....

Deel Deze Pagina