Hey gasten. Dump deze game gewoon bij GM en koop er de Gears of War I ultimate box voor. Die kost bij de duurste shops maar 39,99 en bij de goedkoopste iets onder de 30. Kan deze snel vergeten worden en vervangen worden door een weliswaar oude game, maar met meer nieuwe content dan deze.
Die geruchten gingen destijds. Of het waar is is mij ook een raadsel Dus het spel ook zonder TC te gebruiken is het meest realistisch dus? Waarom? Qua wegligging is dit de fijnste F1 game tot nu toe Het ontbreken van een carrière waarbij je een eigen personage creëert interesseert me weinig. Een seizoen met objectives per team is voldoende. Geweldig spel
Het is maar hoe je het bekijkt. Newey had wel weer een paar geniale dingen bedacht. Maar echt traction control is nooit gevonden inderdaad (gaat tegenwoordig ook veel moeilijker door de standaard ECU die elk team gebruiken moet).
Ja als je al een uitgeklede buggy bèta versie F1 2015 geweldig vind..... Dan ben je niet bepaald veeleisend.
Jij speelt op de PC neem ik aan? Ik heb op de XOne nergens last van offline. Als F1 liefhebber vind ik dit qua wegligging een fraai spel ja, dat staat in mijn ogen los van het feit of ik in het algemeen wel/niet veeleisend ben..
Speel op de X1. Dacht dat de PC versie juist beter speelbaar was (3 patches gehad) Ik vindt de wegligging/handeling en zeker ook de bandenslijtage prima in deze game. Weinig content, niet online kunnen spelen, grafisch matig en veel screen tearing plus een mega waslijst aan irritante bugs dan wordt ik niet vrolijk van iig. Dan kan de wegligging nog zo goed zijn Blijkbaar denken de ''kenners'' er ook zo over met een 6,3 gemiddeld. http://www.gamerankings.com/ps4/139115-f1-2015/index.html
Achja, kenner of niet, je hoeft het niet altijd eens te zijn met beoordelingen he Er zijn daarentegen ook genoeg games die juist overhyped zijn en te hoge cijfers ontvangen (Watch Dogs en GTA). Welke content zou je nog willen hebben dan? Het huidige en vorige seizoen lijkt me voldoende. DLC's zoals enkele historische tracks/cars zou een leuke extra zijn, maar was nooit voldoende om als seizoen te spelen en dus enkel leuk voor time trial. Online boeit me nooit bij F1, want er zitten online nooit verschillen tussen de statistieken van cars. Grafisch is het acceptabel en screen tearing/bugs is offline niet aan de orde.
Dat ze online met gelijke performance auto's rijden lijkt me juist fair, want dan komt het juist op je eigen skilll aan. Wat betref content had ik graag dingen gezien die er in F1 2014 ook zaten zoals een uitgebreidere carreer (niet dat het mij carreer boeit) Waar is die safety car gebleven btw? Ik had deze game misschien elders moeten kopen om zo ook een tearing, bug vrije ervaring zoals jij te hebben.
Hoi racers, Is het echt een groot verschil als je met een stuur doet racen of met een gamepad. Zo ja wat zijn de belangrijkste verschillen? Ik heb gisteren f1 2015 gekocht en vind het wel cool spel. Moet nog hoop dingen gaan uitvinden zoals de mogelijkheden tijdens de race. Ik speel overigens op de xbox one. Ik wil graag wat opties vwb stuurtje......ik ben niet van plan daar 300 eurie voor te betalen. Daar speel ik het te weinig voor ivm drukte Graag kullie reacties
Trustmaster 458 spider.. zijn tussen de 80 en 100 euro ongeveer.. verder een goed stuur alleen geen FFB.. ik gebruik zelf al anderhalf jaar de spider en best wel vaak ook
Gebruik je dat ook bij f1 2015? Zo ja kan je zeggen wat een beetje de verdchillen zijn tussen stuur-gamepad gebruik? Is dat ffb erg van belang of hoe moet ik dat zien. Bedankt voor je reactie
Met een stuur kan je meer doseren en met auto's met veel power (F1 dus) is dat natuurlijk handig. De goedkope stuurtjes hebben dus als enige voordeel het feit dat je meer ruimte hebt om te doseren met sturen en de pedalen. Verder niet veel. Als je naar een duurder stuur gaat met FFB dan heb je een grotere draaihoek in het stuur (tot 900 graden) en de force feedback (FFB) simuleerd de krachten van de wielen, stuuras en gewichtsverplaatsing. Met onderstuur wordt het stuur licht, als je gaat glijden voel je de tegendruk omdat de wielen in de kant van de drift worden geduwd en hobbeltjes etc voel je goed. Met een goedkoper stuur voel je dit allemaal alleen door vibratie en is het maar gokken wat je doet, vergelijkbaar met een controller.
Dus een stuur met ffb is eigenlijk zowieso aan te raden? Om geen honderden euros te hoeven uitgeven, welke raden jullie dan aan voor op de one?
Kwa game ervaring is met FFB idd beter en dan raad ik je de trustmaster TX aan.. ik zelf gebruik de trustmaster 458 spider ( veel projectcars ) en kan daar voor mijn gevoel toch best goed mee overweg.. al heb ik forza dan weer moeite. In F1 2015 had ik ook geen moeite met me stuur alleen beviel de game me niet
Voor de X1 kun je momenteel inderdaad niet om de TX heen. De nieuwe Logitech is duurder en volgens mij niet beter (wel mooier). Er is ook nog een stuur van Mad Catz, dat er prachtig uit ziet maar niet super goed blijkt te zijn. En ook die is prijzig. En dan heb je nog wat spul van Fanatec, maar dat is helemaal niet te lappen Neem anders even een kijkje op het YouTube kanaal van Inside Sim Racing. Zij hebben van alle stuurtjes hele goede reviews Bedenk je overigens ook goed waar je het stuur op gaat monteren. Een stuur op schoot op de bank werkt natuurlijk niet
Hallo, Ik heb een vraag aan de mensen die f1 2015 spelen/hebben gespeeld. Ik doe momenteel de championchip optie spelen. Ik kan tijdens de training/qualif. gewoon instellen wat ik wil. Als ik klaar sta om de race te beginnen kan je de optie race strategie selecteren. Echter....het zou natuurlijk fijn zijn als je dan deze ook zelf kunt instellen zoals het aantal stops bv. Ik heb eigenlijk alleen maar de optie die daar staat aangegeven........klopt dit, doe ik iets verkeerds of wat zou het probleem kunnen zijn? Hij geeft ook in een zinnetje eronder aan dat het erop neer komt dat er niet meer opties beschikbaar zijn. Ik merk dat ik dan std meer pitstops heb dan de meeste teams... Hoop dat iemand mij op weg kan helpen........... Alvast bedankt