Deel je mening van de mods. Je verdiend genoeg CR als je gewoon speelt en die Crew gevallen doen afbreuk aan het tunen etc. Aan de andere kant kan het het speelveld wel iets gelijker maken in de dirty rondetijden. Dus tja,.... heb het nu een keer gebruikt (2x boost 60%, 1x boost 100% ed.) bij een endurance race. Gelijk meer dan een miljoen CR. Verder laat ik het gewoon links liggen en dan heb ik er geen last van.
Wat betreft, de auto's die er eigenlijk niet tussen horen (dat zijn er al best een zwik). Ik vind het ook wel geinig, gewoon af en toe beetje ouwehoeren met een paar aparte auto's.
Zelf vind ik het erg leuk dat de endurance races terug zijn. Gewoon achter elkaar knallen. Gisteren er twee gereden de "Indy Oval" met Indy-cars op onverslaanbaar en net op het einde het toch niet gehaald en tweede geworden. Even vloeken, maar blijft gaaf. Ook nog de Daytona met de Audi E-tron nr2. Had een uurtje de tijd,... blijkt deze 85 ronden te zijn à ~1:34. Kortom meer dan twee uur over gedaan,...... Toch maar stug door blijven rijden tot na twee uur 's nachts en gelukkig gewonnen.
Oh enne, toch maar een stuurtje besteld!!
Rijd al Forza sinds de eerste game en al eens een keer een stuurtje gehad, maar dat is lang, lang geleden. Blijft toch wel trekken. Dus benieuwd wat het brengt, zal iig wel wennen zijn!!
Klopt, iedereen moet doen wat die wil. Heb destijds er echt aandacht aan besteed en vond het erg leuk. Heb een keer een bericht gekregen van iemand die met mijn Tune op een paar tracks een Nr1. tijd had neer gezet. Gewoon een bedankje, dat vond ik toch wel erg gaaf. Heel eerlijk was gewoon een simpel probeersel, maar toen had ik het virus even goed te pakken.
Voor wie wil; Wat iig helpt is diverse youtube filmpjes kijken. Ook op het forum staan nog een paar goede tips. Daarnaast zorgen dat je een paar tracks hebt waar je hele constante tijden achter elkaar kan rijden met een verschil van een tiende of twee. Dit om het verschil te controleren.
Laatst bewerkt: 8 okt 2015
allstyles en Ic3DFire vinden dit leuk.