[Multi] Fallout 4

Discussie in 'Games' gestart door SoleSurvivorN7, 3 jun 2015.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    NeoGAF heeft een thread geopend over dat het weird is dat we nog maar een maandje verwijderd zijn van release en zeer weinig nieuws hebben. Mij boeit het niets want dan wordt er ook niet al teveel verklapt. Ze gaan deze ook echt niet meer uitstellen, wat jullie?

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Of het word een Unity verhaal, maar dan bid ik voor uitstel. Vind het ook wel vreemd, want met de aanloop van de Fallout 3 was er al veel meer bekend dan met Fallout 4 nu. Hopen dat het niet al te ernstig is.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Maakt me geen fuck uit. Ik heb alleen de aankondiging gezien en voor de rest helemaal niets. Een delay is altijd jammer maar daar ga ik niet vanuit.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zeker als we kijken naar wat Bethesda gezegd heeft. De game was eigenlijk al klaar tijdens de E3, zoiets was het. Daarnaast las ik een maandje of twee geleden in een interview met Pete Hines dat als het aan Todd Howard had gelegen, de game pas een maand voor release aangekondigd zou worden. Howard wil zo weinig mogelijk verklappen en de gamers het zelf laten uitzoeken.

Maar goed, we hebben onlangs wel die SPECIAL video's gehad en je kunt er donder op zeggen dat we echt nog wel een gameplay update krijgen. Sowieso een launch trailer. Het is sowieso zeer ongebruikelijk hoe Bethesda het dit keer aanpakt.

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    En nog niet alle SPECIAL video's zijn uitgekomen. Er komen nog drie filmpjes.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ongebruikelijk zeker, maar na de console release van Skyrim ook zeer verstandig als je het mij vraagt. Kan o.a. Ubisoft en 343 een voorbeeld aan nemen. ;)

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik snap alleen het probleem niet zo. Meer informatie en filmpjes maken het dalijk als je gaat spelen alleen maar minder verrassend?
    En juist Fallout games zijn bij uitstek games die je zelf moet ontdekken en niet al van tevoren te veel over wilt weten toch?

8. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Juist!

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het juist prima ook hoor. Hoe meer verrassingen en holy shit momenten...hoe beter. Vroeg me vooral af hoe jullie ernaar keken.

Gewoon nog iets meer dan een maand te gaan. Vorig jaar zaten we nog zo van...waar de hel blijf je Fallout 4 en nu kunnen we er bijna mee beginnen. :)

Martijnn vindt dit leuk.
  10. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Bethesda heeft de laatste tijd allerlei video interviews gegeven. Check gewoon YouTube even, er staat genoeg hoor.

En er is ook een nieuwe SPECIAL video:

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hij komt gewoon november uit en gaat echt zo GOTC zijn. In Bethesda we trust! Amen!

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Lekker boeie,

Jorrie en Mallakai vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als die inderdaad echt zo goed word en dat op de consoles ook zo is, wellicht dat ik dan voor een iets andere versie dan de normale ga.

Weet niet wat voor shit daar allemaal bij zit, maar als het niet teveel is, is het misschien ook wel de moeite waard. Laatste CE die ik haalde voor op de consoles is ook alweer jaren geleden.

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dat. En ze hebben m pas een half jaar voor release aangekondigd. Daarvoor was het bestaan van Fallout 4 geeneens zeker. De meeste games kondigen ze 3 jaar van te voren aan, en dat is het moeilijk de hype te behouden dan in die 6 maanden.

Het enige wat ze nu hoeven te doen is die SPECIAL filmpjes uitbrengen, en nog een dikke releasetrailer erachteraan te gooien.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    En bidden dat we niet teveel bugs en glitches tegenkomen vlak na de release. :+ In de eerste weken na Skyrim regende het klachten. 8)

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb Skyrim anders vanaf de release zonder noemenswaardige klachten op de 360 gespeeld. Twee maanden volledig op gestort!

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik niet, talloze vastlopers en heel wat NPC's gedood die later halfnaakt half door de grond razendsnel voor mijn neus voorbij schoten, een halve wereld verder.

En dan nog maar te zwijgen over de laadtijden, die later een gigantisch verschil hadden met de PC.

18. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    PC requirements:

Minimum

Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
    Intel Core i5-2300 2.8 GHz/AMD Phenom II X4 945 3.0 GHz or equivalent
    8 GB RAM
    30 GB free HDD space
    NVIDIA GTX 550 Ti 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB or equivalent

Recommended

Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
    Intel Core i7 4790 3.6 GHz/AMD FX-9590 4.7 GHz or equivalent
    8 GB RAM
    30 GB free HDD space
    NVIDIA GTX 780 3GB/AMD Radeon R9 290X 4GB or equivalent

En nog wat meer nieuwe info: http://bethesda.net/#en/events/game...allout-4-important-release-info/2015/10/08/35

/Edit: Oh nice. De perk-poster zit dus ook bij de normale editie en de Pip-boy app komt ook direct op 10-11 :)

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Erg hoge minimum requirements zeg. Ik wil een PC gaan kopen, qua grafische kaart zit ik wel goed waarschijnlijk, ik wil voor de R9 290x 4GB gaan. Maar voor de processor zit ik eerder richting minimum dan recommended met de Intel Core i5-4460 Boxed (3.2GHz).

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit wordt dus de One versie voor mij, want mijn PC gaat dit niet goed trekken en vervanging van onderdelen staat niet eerder dan ergens in 2016 in de planning.

Ach, dan ga ik maar eens kijken wat er allemaal bij de verschillende edities van de game zit en of dat het het waard is om aan te schaffen.

Deel Deze Pagina