PCARS [Finished] - BMW M3 GT3 CUP [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 2 sep 2015.

1. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Pff, ik zweet nog na!

Allereerst mijn oprechte excuses aan Fuzzy, bij wie ik hem er tot twee keer toe veel te enthousiast naast prikte. Wel beide keer netjes gewacht en uiteindelijk hebben we allebei nog het maximale uit de race kunnen halen, maar toch. Was niet netjes van me, zal het ook nooit meer doen :)

Verder was ik zo snugger om bij de start gelijk op het gas te gaan, dus een valse start en dus een drive-through. Beetje zonde met een rollende start. Uiteindelijk heb ik het opgelost door tegelijk met mijn voorgang (Fuzzy) de pits in te duiken. Ik haalde hem tijdens de drive-through natuurlijk in, maar ik heb hem er daarna weer netjes voorbij gelaten. Volgens mij heb ik alles zo goed opgelost, toch? O-)

Verder van beide races helaas geen replay op kunnen slaan, wéér last van die replay-bug =(

2. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
  3. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Nog steeds aan na zweten van heat 2. Was erg gaaf met tiktak en crook!!

4. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Ja was tof =) Jij had wel een hoop pech de tweede race zeg. :F: In het begin al, en toen na je comeback dacht ik dat ik jou en tiktak nooit meer bij kon halen maar toen kwamen jullie in een botsing en tiktak ging op je wachten, kwam ik er alsnog langs gesjeesd :rolleyes:. Niet helemaal terecht dat ik voor jullie eindigde maarja.

asjemenou75 vindt dit leuk.
  5. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    We hadden het er in de party, dit leek mij in ieder geval de beste optie. Het is wel erg zuur om bij zo'n start ook nog een drive through te maken, zo is volgens mij alles wel eerlijk verlopen.

Rossi46 vindt dit leuk.
  6. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Heb een uitstekende avond gehad. :) Eerste race gelijk na de start een akkefietje met Tender moeten terugvechten en uiteindelijk naar P3 gevochten, was denk ik het maximaal haalbare. Race 2 ook een slechte start, wederom teruggevochten naar P3, maar de tweede helft van de race reed ik als een oud wijf. Helaas nooit een gevecht geworden met Rossi doordat ik een hele rare fout maakte. Daarna ook nog Fuzzy voorbij moeten laten en nog net United achter me kunnen houden, P5 dus. Ik had het tempo om P3 vast te moeten kunnen stellen, dus race 2 was teleurstellend.

Maar desondanks: Beltoon _O_ Rossi _O_ Fuzzy _O_ United _O_ En vast nog een paar andere coureurs. Heerlijk gevochten vandaag.

Had volgens mij twee contacten, in de eerste bocht in race 1 met Tender, volgens mij deed ik daar weinig fout, maar moet ik nog terugzien. Daarna met Beltoon, hij kwam de pit uit terwijl ik met Rossi in gevecht was. Ik dacht eerlijk gezegd dat je een achterblijver was, en dat je daarom wel van je gas zou gaan. Maar toen bleek ik je een beetje van de weg te duwen bij de exit van bocht 1. Mijn excuses. ;)

Rossi46 vindt dit leuk.
  7. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Mijn pit exit was best spectaculair en het had een stuk slechter af kunnen lopen. Ik bleef helemaal aan de buitenkant maar Rossi ging ook erg wijd. In de replay rijdt hij door mij heen, in de wedstrijd was er ook geen contact. Paar rondjes daarvoor kon ik heerlijk in mijn eentje rondjes rijden. Bij mijn pit exit was het opeens behoorlijk druk. Racer drukte mij inderdaad een beetje buiten de baan maar dat was niet echt een probleem. Maakte daarna wel een paar domme fouten. Time penalty bij de chicane zorgde ook voor wat oponthoud waar United wel last van had, excuses hiervoor. Het was daar zo druk dat ik niet naar links of rechts durfde te gaan, had mijn vingers gekruist en hoopte dat iedereen er langs kon. Helaas mocht het niet zo zijn.

Heb zin in Imola, daar kan ik een stuk beter uit de voeten. Gooi de temperatuur maar lekker omhoog, circuit was vandaag wel erg koud.

Rossi46 vindt dit leuk.
  8. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ah ja, zonnig Italië. Bellissimo!!
    Ik heb hard moeten werken en zweten met de BMW.
    De zeer goede racesnelheid en kwalificatie snelheid van Wiethok verraste mij en zette mij onder druk om twee keer goed te kwalificeren. Was niet makkelijk.
    Ik had het voordeel van twee goede kwalificaties en kon de start bepalen.
    Omdat het erg moeilijk op deze baan in te halen is, zeker als je ongeveer even snel bent, kan je mooi verdedigend op de racelijn aanvallen afslaan.
    .Het moeilijkste was om geen time-penalty fout te maken.
    In de tweede heat moest ik vanwege kramp in mijn rechter been erg vroeg pitten.
    Na wat rek en strek oefeningen verdween de kramp.
    Wel zag ik dat Wiethok later zijn pitstop maakte en ook nog veel tijd had gewonnen na zijn pit exit.
    Daarna kon ik toch iets uitlopen en werd de druk van achteren wat minder en de kans op fouten ook.
    Wel stond ik onder tijdsdruk omdat ik mijn vrouw van haar werk moest ophalen om 22.00 uur.
    Ik was dus een kwartier te laat
    Gaf wel wat stress bij mij.
    Gelukkig is mijn vrouw soms erg begripvol en vergaf zij mij.
    Daarna lekker toastjes en wijn nuttigen op de bank en erg braaf zijn.. Het leek mij verstandiger om niet meteen de replays te gaan bekijken.

Laatst bewerkt: 8 okt 2015
    Racerblade01, Rossi46, B Tender en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Heb 2 leuke races gehad.. head 1 van begin tot eind op loyall zitten jagen.. heat 2 vooral de eerste 12 laps vlak achter loyall gezeten tot er een achterblijver op ons pad kwam waardoor ik een beetje verloor.
    een ronde later dan loyall de pit in en toch bijna voor hem er uit komen.
    helaas begon toen mijn consentratie te fucken en verloor ik weer tijd op loyall.
    hopelijk lukt het me op Imola ook weer om de druk zo hoog te houden

Rossi46 vindt dit leuk.
  10. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Is dat ook waarom de quali van race 2 was ingekort naar 10 minuten? Want daardoor werd ik eerlijk gezegd wel verrast. Of was dat besproken in de party? (ik zat in een andere party met Crook en Beltoon).

11. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Ik dacht Q2 elke keer al 10 minuten was, maar weet het niet cker

12. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Volgens mij heb ik dat ook op Sonoma en met de oefensesies met jou ook gedaan en heb ik dit uit gewoonte gedaan.
    Ik moet daar zorgvuldiger in zijn omdat het afwijkt va de briefing.
    Excuus/sorry.
    Voortaan gewoon 10 minuten quali in heat 2.

13. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Dilemma : eerst replays kijken en nagenieten van de spannende race of eerst time attack.
    Moet ik daar nog joutoep uneditted clipjes van maken van de beide heats?
    .

Laatst bewerkt: 8 okt 2015
  14. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Zou wel erg leuk zijn! Ik blijf last houden van die "replay-bug", dus ik heb weer eens geen replay's tot mijn beschikking =(

15. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Ik heb alleen de replay van race 1.. race 2 kreeg ik ook een fail met opslaan van replay.. en race 2 lijkt me ook wel mooi om te zien vooral tot eind pitstop.. dat was een gok die bijna goed uitpakte

16. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Helaas weer me hele save kunnen verwijderen..
    kan weer alle tunes opnieuw gaan bouwen..
    POKKEGAME!!!

17. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Ja dat vreesde ik al, toen ik las dat je een error had bij het saven van de replay van race 2.

Ik heb hetzelfde helaas =( Ben namelijk weer vergeten om de corrupte save direct te verwijderen.

18. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    @ wiethok.
    Nog niet alles wissen.
    Ga gewoon naar jouw highlightsw en je ziet daar de mislukte save opgeslagen staan.
    Wis deze mislukte save van de replay (mogleijk had je daarvoor ook al een mislukte save van een andere replay) en dan werkt de game weer!!!
    Kan nadien ook nog volgens mij.

19. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Dat had ik gister al gedaan maar als nog net bij opstarten weer mis

20. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Klopt, dat is de oplossing om de game weer aan de praat te krijgen. Echter is de kans groot dat Wiethok de game ondertussen al opnieuw op heeft gestart. Met die corrupte save nog in de game, reset de game zich dan automatisch (overigens zonder het probleem op te lossen). Je bent dan dus altijd al je instellingen kwijt.

Deel Deze Pagina