Staat op pagina 30. Kunt ook je X1 op Australië zetten en dan downloaden. Heb een uurtje kunnen spelen en vindt tof tot nu toe Toegegeven dat ik een groot SW fan ben. Het is wel teleurstellend dat het nog steeds op een 720P resolutie draait.
Aan het downloaden 55 minutes left, hopen dat dat klopt. Was verbaasd dat ik de store gewoon binnen kwam zonder problemen
Meh.. Net wat potjes gespeeld en het is wel ok. Niet veel meer. Grafisch lijkt het ook een stuk minder te zijn dan wat ze eerst toonden. Het is op zich wel mooi, maar Witcher 3 en MGS5 vind ik bijvoorbeeld mooier. Voor de Hoth map zijn niet eens servers beschikbaar. :')
Metal Gear is ook gewoon (gedeeltelijk) een online game. Daarnaast heeft Battlefront ook een singleplayer mode. Die is grafisch ook gewoon niet zo geweldig als ze lieten zien. Niet dat het me enorm dwars zit, maar het viel alleen maar op.
Care. Game ziet er nog steeds goed uit. Zeker die lichteffecten zijn geweldig en ziet imo zo eruit als deze game qua stijl.
De beta valt me niets tegen. Het is inderdaad flink arcade gehouden met geen recoil (recoil met laser wapens anyway?) en terugkerende health, fine with me. Werkt goed vind ik. Geluid is subliem. De map Sullust oogt van de maps het meest 'rough' qua dat het wat onscherp kan zijn, hier en daar wat aliasing. Hoth vind ik zelf erg mooi weer. Anyway, hoe gebruik ik voertuigen? Ik kom in Walker Assault van die blauwe icons tegen maar er gebeurt niets wanneer ik er doorheen loop. Bij Dropzone stond er dat ik LB en RB moest indrukken.
Zo, op alle platformen gespeeld. Speelt lekker weg en ziet er goed uit! Grafisch verschil tussen Xbox One en PS4 vind ik persoonlijk minimaal. Xbox One stottert wel een beetje. Beide consoles ziet het er prachtig uit.. schitterende belichting. Op de PC kan ik 'm volledig in Ultra spelen en haal ik 80 - 100 FPS. Nice.
Ziet er echt super tof uit, vooral die tweede map met AT-ATs en daarna een power-up activeren en plotseling als Darth Vader door de map lopen.
hetzelfde als Dropzone LB & RB indrukken , zodra je bij dat icon staat zie je rechtsonder in het scherm LB&RB oplichten