[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat?
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.245
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Mooi, MQ ook uitgespeeld en kan aan TK beginnen. Had daar al eens een sluipmissie van level 33 gedaan, leek me best pittig, dus ben benieuwd.

    Moet echt nodig verder gearen, want vind het ook vreemd dat ik met light 221 wel in 260 strikes kan. Damn, dat was kort even heftig.

    Openings scene van TK's eerste missie was ook mooi, dus ben erg benieuwd hoe die verder gaat, maar jammer dat ik weinig weet nu hoe het met Crota vergaan is.

    Hoop toch één dezer dagen voorbij de 240 light te komen, dan kan je ook iets speciaal van TK doen, maar dat is zonder MM, dus ik wil nog wel doorgaan tot 260 light.

    Toffe game, maar heeft een ervaren speler hier misschien een goede tip voor gearen voor mij? Die tip voor het levelen via bounty's was heilig, dus voor gearen zou zoiets ook welkom zijn.
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hoop dat die exotics ddan te behalen zijn zonder dat je perce op bepaalde dagen moet spelen. Zwaar irritant dat je dit niet op je eigen tijden mag halen.

    Ik ga hem nog wel halen maar snap de hype niet. Ik zie dit wapen niet veel gebruikt worden. Jij wel dan?
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    In die missie van cayde 6 lagen allemaal van die kaarten toch? Koning ed. Die zijn na gisteren verdwenen. Vermoeden van de gast die dat vond, is dat dit het begin is van andere cayde stashes en dus zeer waarschijnlijk andere exotics (bijvoorbeeld die arachnid chest)

    @yellow: don't worry. We took care of ouwe croat MC goat.
     
    Pride vindt dit leuk.
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is niet echt een hype. Maar meer het krijgen van een nieuw wapen en de weg er naar toe.
    En hij is best wel goed. Op 310 ga je meeste yellow enemies wel wegblazen denk ik.
     
    Pride vindt dit leuk.
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Woei! Net nog even voor ik naar werk ging de sleeper gehaald! Heeft me wel 3uur gekost om voorbij het eerste stukje van de strike te komen. Die warsat kan zo frustrerend zijn! Maar heb hem nu en vind het eigenlijk wel een kick wapen! Je krijgt hem op 290
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heb em ook nu. Paar keer gebruikt maar gelijk weer vervangen met mijn exotic zwaard :cool:
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  8. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Ben al n uur op een warsat aan wachten op earth
     
  9. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik moet nog steeds het crucible gedeelte doen van exotic quest... Haat dat haha. Misschien vanavond maar weer proberen
     
  10. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Heb de core ingeleverd bij banshee. Kreeg helaas niet gelijk de saber strike quest. Zal deze morgen geunlocked worden?
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat zal je morgen snel genoeg weten ;)
     
    Pride vindt dit leuk.
  12. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Als ik online ben dan heb ik wel interesse, stuur mij maar een bericht wanneer je nog een 6e man nodig hebt.
     
    Pride vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.245
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Proloog missie van TK gespeeld, die was vet en intens, vanaf het begin al. Damn, oogt al zoveel beter dan het originele spel. Overigens ook de laatste oorspronkelijke missies gedaan.

    Mooi aan het gearen ook, maar kan mijn heroics voorlopig nog wel even vergeten. Heb nu trouwens best wel een uber machine gun, niet al teveel recoil als je hem goed gebruikt en niet snel leeg schiet.

    Moet echt snel 240/260 light worden, dan wil ik ook graag mee doen met een heroic strike of story met mensen hier. _O_
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Je bent snel zat een hoog level als je na de stort wat strikes speelt met 3oC aan. Geen garantie (ik kan het weten) maar dan heb je al snel hoge Gear. Die niet alleen rare maar ook legendary en exotic zijn.

    Ben je 290+ dan kan je aan een raid deelnemen. Zeker als daar vijf andere van 300+ zitten. Alleen doe jezelf en andere een groot plezier door een goede snipper te hebben alvorens je de TTK raid gaat doen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.245
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Sorry, maar wat bedoel je mket 3oC aan??? en na de stort, bedoel je daar de openingsmissie mee?

    Wat betreft die sniper, NP, was toch al van plan die te nemen en heb voor mijn gevoel al aardig wat snelle headshots gemaakt met mijn huidige.
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hehe stort moest zijn story. Autocorrectie is een bitch :+. 3oC is afkorting van Three of coins. Deze kan je kopen bij Xur. Morgen is hij weer terug dus inslaan. 5 stuks voor 7 strange coins. Deze kan je inzetten bij een strike voor kans op een extra loot drop. Kan bij alle strikes behalve bij die strike met die drie flaners op het einde daar werkt hij niet. Maar kan ook bij de bosses in de raid.

    Om te activeren ga je na aanschaf in je inventory en druk je op x bij je stapeltje 3oC dan activeert hij er in. Als je nu bij je Guardian kijkt dan zie je een extra icoontje links naast het hoofd van je Guardian staan. Als je daar overheen gaat met je cursor dan staat er exotic particles. Dan weet je zeker dat hij aan staat. Na de strike is dit ook weg en weet je dat hij verbruikt is.

    Nogmaals het is geen garantie op een goede drop maar een verhoogde kans.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.245
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Bedankt, maar heb vorige week net als mijn strange coins uitgegeven, heb er nu een stuk of 7, dus moet nog even doorgaan met missies en hopen op nog een paar strange coins.

    Hij staat morgen toch in die andere social hub in the reef? Had begrepen dat het iedere week anders is.
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hij staat elke week ergens random in the tower of in the reef. Dus morgen om 11 uur hier of reddit checken dan weet je waar hij te vinden is. Kans is groot in the tower.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.245
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ja, tower merk ik wel aan dat het de meest gebruikte social hub is. Wellicht had Bungie dit ook wel een beetje door, reef vind ik tamelijk donker en ongezellig.

    Social hubs moeten wel een beetje gezellig zijn om een publiek te trekken en dan is het beter als je daar ook je speciale NPC's of andere content plaatst.
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ach straks als trails traks weer komt is in het weer drukker in the teef. Of ze moeten prison of elders weer interessanter maken, dan komen we meer langs bij Variks of die queens chick met onze keys. Voor de rest is er niets bijzonders te doen wat je niet in the tower kan doen.

    Overigens voor the story en quests van TTK kom je wel met regelmaat in the reef.
     

Deel Deze Pagina