Was wel de season finale. Vind het wel een leuke show. Vooral om het begin te zien. Ben benieuwd hoe het nu gaat en hoe het anders gaat zijn dan TWD.
Spoiler: Rick & Seizoen 2 Die het met andermans vrouwen wil doen en haar echtgenoot dood. En dan in eens herinner je je seizoen 2 weer...
Prima eerste episode: Spoiler -- Alleen een beetje jammer van die zwart wit beelden tussendoor. +/- De moord die geen moord is, maar een reddingsactie min of meer. ++ De hoorn aan het eind, zeer benieuwd wie die heeft af laten gaan. ++ Major mayhem volgende episode.
Spoiler Carter bedoel je? Sowieso merk ik aan Morgan ook dat hij soms nogal afkeurend kijkt naar Rick. Misschien is het niets, maar hopelijk gaat hij zich niet keren tegen Rick. Ik blijf rooten voor Rick no matter what. Hehe http://www.dorkly.com/post/76415/9-...ghts-walking-dead-season-premier?ref=homepage
Vond em wel toffe episode. Spoiler Er zijn natuurlijk dit soort groepen en dit soort dingen gebeuren dan.
Speelt er ook nog iemand The Walking Dead No Man's Land? (Mobiel / tablet) ik ben er gister mee begonnen omdat ik de reclame na de aflevering zag. Beetje point and click zombie killen en voorraad management spel. Darryl zit er ook in.
Ik vond het echt een brute episode, heel nice om te zien Spoiler hoe het ging met de andere groep terwijl Rick & co daar buiten waren. Uiteindelijk kwamen we er dus achter wie achter die auto toeter zat. Carol was een dikke bad-ass in deze episode. De episode toont ook hoe doorgedraaid sommige mensen kunnen worden in een wereld zoals dat. Een van die dudes zei toch ook dat zij hun redding waren ofzo? Helemaal gek. Keep it up met dit en we krijgen een top seizoen.
Als het om en om is vind ik het prima, maar niet elke ep alleen maar story of alleen maar knallen. Beetje afwisseling kan geen kwaad, we kennen de drama's met seizoen 2 wel.
The Walking Dead Announces 90-Minute Season 6 Episode http://comicbook.com/2015/10/23/the-walking-dead-announces-90-minute-season-6-episode/ Niiiiiiiiiiiice Ep 4 dus.