Trials gear was pas na 1900 te zien Oh en @nawa ik ga gewoon naar xboxclips.com en daar staat bij je filmpje rechts onderin ofso een groen linkje met create gif. Dan word je naar die site gebracht kan zijn dat die ff niet lekker je filmpje wilt inladen dan moet je links bovenin ff drukken op t pijltje rechts van upload images en druk dan op video to gif en voeg dan ff je adres in van xboxclips in dat balkje wat je dan ziet..
-rw-r--r-- 1 h users 245760 05-28 23:59 process.0x86297020.0x11f0000.dmp image_error_rx_dick_too_long
Het is een andere link dan jij denkt bullet, nawa wil http://gameclipscontent-d2004.xboxl...1f83f/GameClip-Original.MP4?sv=2014-02-14.gif posten. Staat gif achter een heeft volgens mij niets met xboxclips te maken. Lijkt erop dat hij een mp4 wil tonen als image. En als source voor deze mp4 gebruikt hij een gif bestand. Denk dat dit niet zomaar zal werken
Zijn er nog mensen die zaterdagmiddag tijd/zin hebben in de raid? Heb m zelf nog niet gedaan. Maar kijk wel de tactics vids van YouTube. Zoek dus nog 5 man.
Niet helemaal, wil de story gewoon bewaren tot ik raid ready ben. Ach fuck it, dan gaan we voor 290+ en goede wapens. communicatie apparatuur heb ik wel, dus praten is geen probleem. Enige hatelijke is die standaard headset van de One, die pas nauwelijks op mijn hoofd.
WTF die past niet? Ding is fucking huge gek, en van plastic dus rekt mee als een malle. Volgens mij ben je gewoon wat onzeker om in een party te zitten. Nergens voor nodig, gewoon joinen dan komt het vanzelf goed. Ik zit ook altijd met een berg maloten in een party dus ik val zelf helemaal niet op. Dus daar hoef je jezelf geen zorgen om te maken. Of je hebt echt een enorme kanis, maar dan willen we wel pica's hebben. Raid zonder headset is echt killing.
Ja, zwaar/lastig. Shiz heeft wel gelijk. Gaat gewoon niet. Loop je als een pepernoot rondjes zonder een idee te hebben wat er gedaan moet worden in de raid en zonder te communiceren met het team.. Mij niet gezien om die moeite te nemen als iemand geen headset op doet.
Sarcasme @Maddmonkey. Helemaal eens. Je moet gewoon een koptelefoon op je kop zetten anders ga je maar lekker de Legacy Strike List spelen.
Met maximaal 12 downies in een party die omstebeurt ragen over van alles en nog wat, sarcasm, cynische opmerkingen, elkaar jengen, nigga schreeuwende white en black dudes, perverse kreungeluiden. Destiny partychat is facking geweldig. Oh ja en raiden zonder headset is als kontneuken zonder glijmiddel. Met wat wilskracht lukt het wel maar niemand geniet er echt van
Misschien handig om te beseffen dat je het typt en nu gewoon als een vraag stelt. Geen indicatie van sarcasme. Ik kan niet ruiken of je dom bent of sarcastisch via het schermpje Mensen vanavond King's flaw vanaf 19.30. Who's in? Op dit moment zijn er nog 4 plekken open.