1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik wil ook de raid meemaken!!!!
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Lekker hoor :') 2 keer een class item (wat al 310 dropte drie weken terug) en een ghost shell.. wooooeeeehhh
     
    Pride vindt dit leuk.
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Altijd klote als je shitty loot krijgt. Know the feeling. Eerste keer dat oryx me echt lekkere loot geeft.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Deze maar gekocht!

    [​IMG]
     
    SHiZ NL, Pride, nawa en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    :+
    [​IMG]
     
    Pride vindt dit leuk.
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    290/295 kun je vrij snel halen hoor. Flink wat strikes doen en engrams inleveren. Als je engrams inleverd 1 inleveren, kijken of die hoger is dan wat je aanhebt, zoja aandoen en dan pas volgende open maken. Hoe hoger je light hoe hoger de kans op een hoger item. Als je 290 + bent kun je met de raid mee. Als je een hele goede groep hebt is 290 voldoende. Met randoms is 295 meestal toch wel minimum.

    En check even op youtube de tactics :+ uitleggen doen mensen meestal wel gewoon, maar het is fijn als je al weet waar er over gepraat word als ze bepaalde termen gebruiken.

    Vandaag maar is mijn 2de exotic sword halen :+ Arc here i come. Ook geliojk fijn voor de NF.

    Nice haha, ook dat links onder ineens staat @SHiZ NL died haha, kut he dat jumpen af en toe:+
     
    SHiZ NL en bulletproof010 vinden dit leuk.
  7. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Haha we sprongen beiden naar die richel.. Maar ik zag @SHiZ NL al naar beneden vallen dus gelijk even dansen:p

    Haha vind t soms wel ff relax als iemand lekker aant kutten is met dat gespring.. Kan ik mooi ff bakkie zetten enzo :thumbs:
     
    nawa en SHiZ NL vinden dit leuk.
  8. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik zit op 295 light. Wil daarom ook zaterdag middag een raid beginnen.
    Heb zelf geen mensen daarvoor, Dus hoop er hier 5 te vinden.
     
    Pride vindt dit leuk.
  9. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Als dit is zal Destiny zo over zijn voor mij. Gelukkig komen er games genoeg uit. En inderdaad vanavond nog een keer en denk volgende week woensdag dan zijn ze alle 3 binnen haha.

    @Remo NL ik wil best wel mee hoor. Volgensmij ben ik er zaterdag middag gewoon. Heb Toch 3 characters om mee mee te gaan dus is geen probleem.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2015
  11. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Thnx man! Dat is alvast 1
    Nog meer mensen in voor kings fall raid zaterdagmiddag?
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Serieus dit hadden jullie niet aan zien komen? Denk je echt dat Bungie een heel pay systeem opzet voor emotes?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mwah als je even verder leest is die info niet heel erg betrouwbaar verder. Zeker als de OP ook nog zelf dingen toevoegt.
    Daarnaast zie ik niet hele erge dingen ertussen staan.
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    I will never taunt again

     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Naja goed of het betrouwbaar is of niet zulke dingen gaan sowieso komen. Bungie heeft dit niet allemaal opgezet om emotes te verkopen geloof ik niks van. En die boost naar level 25, subclass boost etc boeid allemaal niet. Maar meer moldering shards, meer dropt tijden de raid etc vind ik bullshit. Wij moeten hem nu toch ook vaak doen. Vind het gewoon lelijk dat dit bij steeds meer games gebeurd. It's all about the money en word elk jaar meer. Want Bungie weet ook goed dat als straks iedereen dikke loot krijgt in raids doordat ze shit hebben gekocht gaan mensen die het eigenlijk niet willen kopen het ook doen want die krijgen dan crap.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die Carlton maakt het ook echt af.

    Tuurlijk maar mbt tot die shards zoals iemand daar al zegt. Is timing. Was ook pissed geweest als het gelijk bij de nieuwe raid was. Maar als het over een paar weken komt of een paar maanden (zie het niet gelijk in de game komen anders hadden ze het nu wel gedaan met de laatste patch) Dan maakt het me weinig uit. Heb er steeds genoeg voor die extra drop.
     
  18. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    God wat hebk zin in trials en om die gekke emotes te gebruiken... Denk vanaaf ook maars ff potje elimination gaat doen :p
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Heb je zeker gelijk in Hybrid. We gaan het wel zien. Sowieso niet dat het nu al komt inderdaad. Maar dit zit er wel aan te komen daar ben ik wel van overtuigd. Anders hadden ze dit systeem niet gemaakt denk ik. Althans niet alleen voor emotes.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat denk ik ook niet. Maar subclasses levelen etc vind ik eigenlijk niet zo erg. Is echt voor mensen die misschien geen tijd hebben etc. Wij hebben toch al die dingen al unlocked.
    Voor mij gaat het pas echt te ver als raid gear kan kopen of een 310 exotic voor 10 euro. Zeg maar wat.
     
    Pride vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina