1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Niet? Mocht die extra drop-rate voor geld waar zijn snap ik enigzins wel waarom de loot in de King's Fall, Nightfall e.d zo karig zijn. 5 euro voor een verhoogde kans op dikke shit (bedragen e.d schud ik zo uit m'n mouw). Zoals je zelf zegt, een 310 Exotic o.i.d kopen voor geld maakt de game kapot. Dan is alles te kopen. Niks zou achter een pay-wall moeten komen te zitten .. maar ook DAT zou weer verklaren waarom er een goed aantal Exotics nog niet "gevonden" zijn in de game.

    Zou ook kunnen verklaren waarom de drop-rate van Strange Coins en Motes of Light is aangepast :+ Sommige dingen die Bungie aanpakt zal ik echt nooit begrijpen ... ze moeten heel voorzichtig zijn.

    Ach, fuck it. Wie hou ik voor de gek. Bungie gaat hier miljoenen mee verdienen mocht het allemaal waar zijn.
     
  2. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Als ik het zo lees heeft @Dagger al wat betaald aan Bungie :+
     
    FraHel en Maddmonkey vinden dit leuk.
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Motes of light zijn aangepast maar niet slechter. Uiteindelijk verdien je er meer dan eerst. Want je gaat vaker level omhoog (waar je er meer voor krijgt nu) dan een level omhoog van een faction (waar je er nu minder voor krijgt)
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nee haha, alleen tijd. Ik koop geen in game dingen.

    Vraagje voor de Boolean Gemeni wat moet je hier voor doen? Ik heb nu de Taken War Petra af en heb de Lost and Found quest gekregen. Moet nog naar de court of oryx dan is die ook af. Krijg ik de gun dan al? Of moet je ook house of wolves quest afronden + rank 3 zijn wat ik hier en daar lees? Zullen hier vast wel mensen zijn die de gun al hebben denk ik.
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Landverraad is het het, eerst zijn we als twee geile bonken op elke schip aan het dansen, en bij het laatste stukje dan tikt hij me even snel aan................ guardian met down. :+

    [​IMG]

    Toen dat gelul met microtransacties bekend werd zei ik het nog. Dit gaat het einde zijn, kan nooit alleen cosmetisch zijn. Dit gaan ze echt wel verder uitbuiten en zeker als MT er voor moet zorgen dat de DLC gratis gaat worden. Maar niks is nog zeker, maar het bevestigd alleen maar mijn onderbuikgevoel. Laten we hopen dat het niet waar is! Destiny moet blijven.

    Ik zie het al voor me, potje winnen en dan als een malle allemaal gaan dansen. Vond het gisteren ook vet bij Oryx. Poef dood, dikke dansbattle er achteraan. :cool:

    [​IMG]
     
    Pride en bulletproof010 vinden dit leuk.
  6. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zag nawa gisteren naar beneden springen in de raid en vond het gelijk een mooi moment om de sorrow emote te gebruiken. Vergat gelijk om zelf te springen :+
    Motes zijn prima zo inderdaad. Strange coins min of meer ook wel. Wat ik raar vind, zijn de weapon parts. Ik ben blij dat ik daar als een debiel voor ben gaan grinden in HoW, want ik merk dat ik minder en minder heb. Dit zal alleen nog maar verder afnemen op deze manier.
    Je moet dat allemaal doen en dan wachten op een daily reset.
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    @Maddmonkey fock dacht dat ik er was naar deze quest. Ben pas rank 1 bij Petra -_-. Naja heeft geen haast, zal hem toch neit gebruiken meer voor de collectie.

    En ja je was gister beetje teveel je emotes aan het switche haha volgensmij had je 2 of 3 jumps gemist daardoor :p
     
  9. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    [​IMG]

    Moest wel een beetje lachen, toekomst van destiny
     
    bulletproof010 en nawa vinden dit leuk.
  10. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Woei! Heb gister de telesto exotic fusion gevonden. Weet niet hoe rare hij is maar wat ben ik blij met die gun zeg :D. Jammer dat ik nog maar 295 ben had graag een hoger lvl gehad hij is 290. En het ziet er ook nog steeds niet naar uit dat ik ooit die raid ga doen... (Ps4) maar iig zeer blij met mijn nieuwe gun!
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lekkere rocketlauncher die van armsday.

     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Weet je waarom ik vrij zeker ben dat zoiets niet gaat gebeuren? Dat bungie nu materialen nerft. Ze willen dat je zoveel mogelijk speelt en door iets aan te bieden voor echt geld haal je een groot deel van de motivatie weg.

    -Minder materialen: meer grinden.
    -3oC: meer gebruik van strange coins en spelen om de exotics te krijgen: meer grinden.
    -minder drops in de raid: vaker de raid doen.
    -legendary marks: meer spelen en regelmatiger (dagelijks even de daily doen)

    Dus nee, dan krijg je niet opeens dat ze die grind weg gaan halen.

    Oh en het kan misschien ook meespelen dat Luke getweet heeft dat die raid drop consumables door de speaker verkocht zouden worden voor planetary materials, maar dat ze dit op het laatst eruit hebben gelaten door bugs.
     
    Pride vindt dit leuk.
  13. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Die kreeg ik op rank 2 van de Gunsmith op 297. Erg fijn ja.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die bedoel ik ja :)
     
    nawa en bulletproof010 vinden dit leuk.
  16. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Staat niks over die items voor die subclasses. die zullen vast wel in die shop komen
    In ieder geval beter dat je niks kan kopen voor de raid.
     
    Pride vindt dit leuk.
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die mogen er van mij lekker inzitten. Zeker als je nu pas begint heb je gewoon 3 subclasses om te levelen en zo snel gaat dat ook niet. Dus als mensen dat willen doen dan heb ik er geen probleem mee. Voor ons gaat het helemaal niet uitmaken.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @Maddmonkey ... was jij niet bezig met de First Curse? Blijkbaar kan je die kill-spree ook in PvE halen...
     
  19. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Ja klopt Rampage. Het is een schrale troost aangezien je na die stap gelijk WEER EEN WEEK MAG WACHTEN

    *TANTRUM-emote*
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die woorden aub niet gebruiken op het forum Nawa. Heb het even aangepast.
     

Deel Deze Pagina