Maakt me geen anus uit... ben vanavond Rank 5 met de Gunsmith. JEEJ! Wat moet er allemaal met die HC gebeuren @nawa?
Rank 5 = start first curse quest 1. 100 hc kills met handcannon of primary telemetry actief 2. Week wachten 3. witte handcannon "imprecation" ophalen bij gundude 4. Imprecation infusen en HC kill streak van 7 halen. (Kan ook in PvE) 5 inleveren en een week wachten 6 first curst ophalen bij gundude
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het nieteens een streak hoeft te zijn maar gewoon 7 (precision) kills in 1 potje.
Rank 5 bij de gunsmit pff. Ben nog altijd rank 1. Zoek het gewoon niet om met zijn guns te spelen. Enige wat ik doe is Raid, NF en farmen afgelopen weken Aint nobody got time for that. Althans ik niet
5 min werk op de dark beyond ofzo. En als je gaat farmen kan je ze ook gewoon even aanzetten. Kreeg net wel een nice Suros pulse rifle uit een rank omhoog package. Had counter balance en hand laid stock.
Ergens halverwege the house of wolves afgehaakt.. Vandaag toch TTK maar aangeschaft, heb dr weer zin in!
Ik had een Heavy bij de gunsmit, benieuwd wat eruit komt. Beter als die rocket van gister word het denk ik niet
Damn. Jelly. @Dagger tja dan niet toch? Is echt zo gebeurd. Meeste haalde ik gewoon door lvl 36 strikes te doen. Die wapens zijn echt de moeite waard die je krijgt bij een rank up. Deze week kan ik weer 2 ranks omhoog en kan ik ook de talalalalok gaan halen
Wauw, die Häkke auto rifle komt pas met een bizar goede roll! refund op assist (enige nutteloze perk), counterbalance en rifled barrel. Genieten Die RL heeft ook een heerlijke roll met hard launc, heavy payload, G&H EN Javelin
Ja i know. ik moet het ook echt gaan doen. Maar probleem is dat ik vaak net genoeg tijd heb om NF 3 keer te doen, raid 2/3 keer, afgelopen weken en deze week tussendoor nog farmen voor de zwaarden en dan begint de nieuwe week weer haha. Maar goed deze week nog void dat is het laatste zwaard.
De Nightfall voor TTK stond bekend om het bemachtigen van degelijke loot. Tuurlijk had je pre-TTK wel eens wat tegenvallers (9/12 Strange Coins, Engram o.i.d) maar je kreeg meestal altijd wel wat goeds. Nu niet meer. De meeste mensen die de NF nu nog doen zijn ze al zat. De "buff" is weg (degene die je meer Faction Rep e.d gaf), de loot valt smerig tegen en noem zo maar op. Ze zijn nu wel wat moeilijker gemaakt maar de beloning is er niet naar. Je krijgt nu met 3oC (lees; Three of Coins ... te bemachtigen via Xur) meer kans op degelijke Exotics. @Maddmonkey ... Dat is die AR van vorige week toch? Heb die ook liggen met z'n 2 balance perks. Heerlijk ding!