1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja het was verreweg het beste maar dat kwam ook vooral omdat het het enige was wat nog niet gelekt was. Echt jammer dat altijd van alles lekt al ver voor de presentatie.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De pro 4 was ook niet gelekt, al is kwa device die Book gewoon geweldig.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Niet gelekt maar wel bijna tot in detail bekend zowel qua design als specs (zie WindowsCentral). De Surface Book in zijn geheel niet, alleen dat er een 14-inch Surface toestel aangekondigd kon worden.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Was ook wel bekend dat alle pro 3 typepads etc compatible zouden zijn met de pro 4 en viva versa, dus die zou weinig ''vernieuwends'' brengen. Al blijft de pro ook een pracht apparaat.

    Al was alles maar dan ook echt alles al gelekt van de 950 en XL, jammer van de cover kleurtjes maar er zijn wel toffe covers al in de maak: http://www.mozoaccessories.com/
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik vind het ook erg jammer dat er niet een fel blauwe, gele of rode werd aangekondigd. Dit is een beetje op safe spelen denk ik.
    Maar idd mooi dat de accu eraf kan en je covers hebt om zelf er kleur in te brengen.

    [​IMG]

    Zo blauw zou gaaf zijn.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil toch echt een rode variant, dan gebruik ik m'n 920 alleen nog maar als sport telefoon.

    Wel tof is dat die Mozo wel een metalen zijkant bied, dus als je dat mist aan de 950 dan kun je dat alsnog krijgen.
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Uhuh zitten hele mooie covers bij! En Microsoft doet er echt goed aan dat de accu vervangbaar is in tegenstelling tot de concurrentie. Kreeg vandaag weer een opmerking over mijn 920 over de kleur (heb de fel gele) en dat hij van Nokia was. Hoop dat MS met Windows 10 Mobile een goede stap gaat maken qua populariteit aan de toestellen en OS ligt het niet alleen om de naam Microsoft en Windows hebben mensen er nog steeds twijfels bij, wat na al die tijd toch niet echt meer nodig is zou ik denken.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    950XL is besteld bij Coolblue incl. Dock, alleen staat de release daar pas op 6 december :'-(
     
    hayabusa halo vindt dit leuk.
  9. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Ben even aan het bijlezen over Windows Phone, de oudere types krijgen wel een update naar Windows Phone 10 maar niet de nieuwe Windows 10 Mobile.
    Je 640 bijv. kan dus straks geen gebruik maken van dat zogenaamde continuum, dock systeem :confused:

    Hmm, ik volg het niet meer, alleen dat ik straks weer met een outdated ding zit =(
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hoe kom je daarbij?

    Windows Phone 10 bestaat niet en alle Lumia toestellen (Windows Phone 8.1) en zelfs Samsung en HTC Windows Phones krijgen Windows 10 Mobile (zelfs de Lumia 530 kan Windows 10 Mobile draaien!). Echt dat daar nog steeds geen duidelijkheid in is... MS heeft het zelfs op hun website staan.

    Continuum is voor de nieuwe generatie, is niet zo heel raar met de hardware van vorige generatie. Dit heeft MS ook nooit gezegd dat dit op de oudere toestellen kwam, maar Windows 10 Mobile komt gewoon.
     
    Cookie vindt dit leuk.
  11. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Klik

    Dacht het te volgen tot ik reacties daar ging lezen.

    De hardware life-span is wat mij betreft dan te kort.
    Ik had high hopes dat met de update naar Windows 10, ook voor de 640
    dat ik nou eens een paar jaartjes vooruit kon.
    Begrijp echt niet waarom dat dock afhankelijk is van de hardware van mijn phone
    die wel het OS kan draaien?
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Je ontvangt gewoon Windows 10 Mobile... Dus de lifespan is niet aangetast enkel en alleen 1 feature die niet overgedragen wordt vind jij dus al gelijk een breuk? De concurrentie doet het slechter... Geven updates en zorgen dat het sloom draait of geven helemaal geen updates. Sorry hoor maar ik snap het probleem echt niet... Wil je Continuum dan heb je een smartphone met Snapdragon +800 nodig of straks misschien de Surface Phone. De 640 is ook nog eens een low end device...
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Eens met bovenstaand. Je hebt een telefoon van nog geen 200 euro (wat echt bizar weinig geld is tegenwoordig) en die krijgt gewoon de laatste update. Samsung, Sony, HTC enz. laten de budget phones een stuk sneller links liggen en mikken veelal op hun high end phones. Daarnaast zullen updates bij die modellen veel sneller zorgen voor trage momenten, waar Windows 10 (en bijvoorbeeld ook IOS voor de 5c) het tegenovergestelde doen. Mijn iPad 3 bijvoorbeeld (uit 2012) loopt met elke update eigenlijk alleen maar beter en de accu lijdt er totaal niet onder. In de huidige industrie is dit echter een zeldzaamheid. Je kunt over genoeg merken klagen op dat vlak, maar Microsoft is er in dit geval niet één van.
     
    Excess-Denied vindt dit leuk.
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Daarnaast is het wel fijn dat ze er een ''standaard'' is voor Continuum, als het op elk toestel zou kunnen dan zou het waarschijnlijk té zwaar geworden zijn voor de oudere telefoons. Daarnaast als jeje laptop wil vervangen voor een phone dan is 600 / 700,- niet eens zo duur voor de combi.

    Al overweeg ik nu wel om een Book aan te schaffen en m'n desktop de deur uit te doen, dockje erbij en ik ben klaar.
     
  15. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Ok, ok, ik ga wel weer een bank beroven :+
    Kijkt nog even sip naar stoffig doosje met Lumia 610 =(

    Even tussendoor, voor mijn gevoel upgraden jullie aardig wat mobieltjes,
    Wat doen jullie met de oude?
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik geef ze weg of bewaar ze. Geen zin in marktplaats etc.
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik dacht gisteren ineens dat ik wel een smartwatch zou willen hebben. De Moto 360 zou perfect zijn. Ziet er goed uit en je krijgt notificaties. Meer zoek ik niet. Maar volgens mij is dat met Windows niet echt een optie he? Je hebt de Band die meer op sport gericht is en er niet echt mooi uitziet. Dan heb je nog wat vagere merken waarvan ik nog steeds niet weet welke nu wel en niet goed is. En dan heb je de Pebble die alleen met een app werkt, maar dan krijg je geen Whatsapp berichten te zien. Ook niet handig. Iemand hier tips?
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wat wil je dat de smartwatch doet? Bij mijn weten is de Microsoft Band (2) de enige die support geeft voor zowel Android, iOS als Windows. Je krijgt bij de Microsoft Band 2 ook notificaties dat was bij de eerste ook al. Voor de rest ben ik niet echt thuis in smartwatches. :)
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vergeet niet dat de band vooral interessant is als je veel met je gezondheid wil doen, fitnessen etc. Het is niet echt een smartwatch, al geeft hij wel notificaties etc.
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik wil een mooi horloge dat ook binnenkomende telefoontjes, emails, sms en whatsapp notificaties (en ook de berichten zelf laat zien) doorgeeft. Thats it.
     

Deel Deze Pagina