Ach ja, stormcaller is ook OP/AF. Shadowshot is glitchy dus ja......... alles is kut en zeker als ze je nakken.
Stormcaller OP? Niks van gemerkt als ik hele rooms in 1 keer clear ermee. Haha even wachten op de baas. Wachten duurde langer als dat hij leefde @PrutserNL Toch vind ik Solar nog altijd het vetste eruit zien. Moet wel zeggen dat de Arc sword ook erg handig is omdat je van afstand kan schieten.
Hahaha die slow clap @bulletproof010 epic. Die wou ik eigenlijk halen maar kreeg maar 400 punten. En die is uiteraard 500 haha. Heb ook weer zin in een raid. Morgen avond misschien mensen die kunnen?
@Eetstokje ... volgens mij is er destijds besloten hier alles in te doen? Tijdens de launch vorig jaar hadden we een Matchmaking, Destiny Algemeen en Raid topic ... beetje teveel van het goede. Werd snel onoverzichtelijk.
Oh serieus? Ja zag dat het hier weer allemaal door elkaar liep, ik volg het topic zelf niet meer maar klikte er weer eens toevallig op.
Want? Mini stormcaller+bad juju achtige extra super energy+ ammo terug bij double kills. Ideaal voor grote groepen enemies.
Je hoeft ze maar 1x te kopen... Je kan ze erna met je andere chars uit de emote kiosk halen in de hunterbar
Nah. Stormcaller kan je prima baiten. Movement in de super is niet ideaal en ze gaan gewoon neer me een shotgun en een melee. Bij Sunbreaker is dan geeneens de shield eraf. Dan geven ze die class ook nog kleine mini nova bombs die tracken en health regen. Dat laatste snap ik helemaal niet. Dat is net zoals Gunslinger health regen te geven met een kill.