Nou nou een dag wachten Ik heb zelf liever een fysiek exemplaar. Poster erbij en bij verschillende winkels krijg je nog een bobblehead en soundtrack erbij.
Ik heb geen game-PC. Ik ga hem voor de Xbox One halen /Edit: Ik heb vrij weinig met game merchandise, maar die bobblehead is wel tof!
Bobblehead houden, game terugsturen en dan ergens anders kopen waar hij goedkoper is. Zou kunnen toch?
Ja idd, dat gedoe met terugsturen, bobblehead houden en dan cheap ergens anders scoren.. Het is slim spelen natuurlijk maar als ik de game in mijn handen heb dan MOET ik spelen. Zeker niet terugsturen en wachten op een een ander
Idd, en waarschijnlijk ben je ook nog verzendkosten aan het betalen voor terugsturen etc. Ik ga de Bartsmit versie incl bobblehead ook gewoon lekker houden. Ben wel benieuwd naar dit spel, heb nooit eerder een Fallout gespeeld. Mis ik dan iets belangrijks?
Buiten dat deel 3 erg goed was die je erbij krijgt,zijn het opzichzelfstaand verhalen Hou je van grote singelplayer spellen dat mag je deze niet missen
Ik denk ergens in november, wanneer de backwards-compatibilty patch verschijnt voor de Xbox One. Hij staat alleen momenteel nog niet bij de games die al speelbaar zijn. Ik denk alleen dat dit niet zo lang zal duren.
Faal: 60 leg tokens gedachteloos uitgeven aan een waardeloze engram. Godver, had daarna zo geen motivatie meer.
Bedoel je Destiny ipv Fallout. En wees gerust,ik had ook 20 van die dingen ingeleverd tijdens de raid en kreeg er 2 voor terug