1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als die zijn super niet aanhad ja. Dan doe je 400 damage.
    En ik hoor toch echt het luck in the chamber geluidje.



    Dus je had een body shot nodig, een arcbolt grenade en een LitC kogel om hem neer te krijgen. En had je mazzel dat die ondertussen niemand had gekilled. Nee prima super. :p
    Health regen moet alleen werken op minions of de darkness ofzo en de damage resistance moet omlaag.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dus eigenlijk kunnen we concluderen dat er mensen zijn die de titan wel aan kunnen en mensen die ze OP/AF vinden. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Ik ben echt een pauper titan, aangezien ik meestal maar één of geen kill heb met mijn super. Toch maar eens die tracking aanzetten :+
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat Bullet een gif maakt dat die een sunbreaker killed zegt al genoeg. Niemand maakt gifs van hoe die een stormcaller ofzo killed of een Gunslinger.
     
    bulletproof010 en SHiZ NL vinden dit leuk.
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet iedereen kan evengoed omgaan met Titan masterrace Powers, maar de super is echt zeeeer sterk. Enige goede counter is teamshots van een team dat bunnyhopt als een malle of mensen die wegrennen voor het leven :+
    Ik haal gemiddeld 3-4 kills per super. 2-3 super per potje.

    Moet wel zeggen dat stormtrance ook zeeeeer krachtig is, maar die heeft geen health regen. Titan kan je nog aan ontsnappen, maar stormtrance met full health in een kleine ruimte is instant death.

    Alleen damage reduction mag minder. Healen is net zoals bladedancer en kan er prima in blijven.

    Niet meer nee, maar bladedancer kills gifjes kwamen genoeg voor
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind dat healen ook echt te sterk. Zoals ik zei dat is zoals health regen aan een gunslinger geven. Bij Bladedancer past het nog wel een beetje omdat een melee class is.
    Al mag het van mij er wel helemaal uit.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Naja, net verkeerde topic. Fallout 4 ipv dit topic. Had dus 60 legendary marks uitgegeven aan een engram, waar ik geen kut aan bleek te hebben.

    170, ipv 290+ light ofzo. Enige lichtpuntje is dat ik uit de heroic die ik deed, de 2e van de dag, wel een 294 hand cannon had.

    Was alleen totaal niet meer gemotiveerd om door te gaan toen ik die slechte leg kreeg. Zo min na 4 of 5 wat frustrerende heroics. 8)
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, want traveltime VS hitscan is een groot verschil. Alhoewel health regen op een gunslinger best zou kunnen :)

    Het is nu echt die damage reduction die de super zo sterk maakt. Je bent sterker dan een ram warlock met radiant skin op dat moment :+ en dan heb je een ranged hamer+overshield/health regen. Zodra dmg reduction terug gebracht wordt naar 40-50% kan je ze killen met een sniper.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar je hoeft jezelf niet echt in gevaar te brengen maar kan wel je health terugkrijgen. Vind dat echt to much
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Weet je ook eens hoe het voelt om met een class te moeten spelen welke niet superieur is aan de rest. Merk dat je er even aan moet wennen? ;):+
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Doe niet zo kinderachtig. Is gewoon een discussie en je weet zelf ook dat ik een Titan heb.
     
  11. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Huh je hebt indd gelijk.. Maar vreemd dat omdat hij zn super aan heeft mijn kogel minder damage doet... De kogel hoort gewoon evenveel damage te doen alleen zou die sunbreakert meer shield ofso hebben. Die damage die de sunbreaker nu krijgt is gewoon een normale damage bij een normale headshot

    Edit: zie t al.. Damage reduction..
    fck you sunbreakerts met jullie bullshit!
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Damage reduction zit bij elke super bullet (afgezien van golden gun)
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zelfs met een smilie erachter hap je nog =( was maar een grapje.....
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik moest er eerst ook niets van SB hebben, tot ik zag dat er een enorme recovery in zat. :+

    Vette class en als die volgeladen is geweldig voor een kortstondig stukje crowd control.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk. Je kan wel overal een smiley achter stoppen. Lekker makkelijk.
    Daarnaast om even terug te komen op je comment. "Weet je ook eens hoe het voelt om met een class te moeten spelen welke niet superieur is aan de rest."
    Speelde ik altijd Sunsinger dan in PVP in year one?
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je zal toch redelijk dichtbij moeten zijn om iemand goed te raken. Aoe en de tracking zijn van een afstand vrij lastig. Meest verre dat ik iemand gekilled hebt is ergens rond de 50 meter en dat vereist de lucht in kijken en op de gok mikken. Je zal toch zelf moeten pushen voor de kills en wat risico nemen.

    @Hybrid rustaaaagh. Hij bedoelde dat de Titan een jaar lang inferieur was op de andere classes en dat is toch de waarheid?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zeker. Maar het is niet zoals Bladedancer dat je er midden in moet zitten en je nog steeds makkelijk geshotgunned kan worden of een titan smash op je gezicht
    Met de Sunbreaker kan je altijd nog 20 meter verder staan van een vlag en de hamers gooien. En als je geraakt wordt doet het niet heel veel damage en als je dan een kill maakt op die vlag krijg al je health weer terug en kunnen de mensen die op je aan het schieten waren weer overnieuw beginnen, wat eigenlijk betekend dat ze met de volgende hamer doodgaan.

    Ik heb dat nooit echt gevonden van dat Titan zoveel minder was dan de andere classes. Vond Striker best leuk en was toch wel de super counter class en double lightning grenades met de chest was ook heerlijk.

    Maar vind het gewoon een beetje makkelijk om dan te roepen. Merk je ook eens om niet de beste class te zijn. Alsof dat een excuus mag zijn dat de Sunbreakers te sterk zijn nu.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2015
  18. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Bruh Sunbreakers zijn leuk joh.

    Tijdens iron bannert op bannerfall neem ik meestal een overwatch postitie in bij de courtyard boom, terwijl mn team B probeeert te houden. Ik heb letterlijk mn super geactiveerd en vanaf de boom 6 hamers als mortieren op random plaatsen gegooid en 3 kills gemaakt. Dat was wel grappig.

    Enige wat ik tegen vind vallen is dat sunbreakers niet doodgaan van 1 golden gun schot(high armor build) of 1 high impact sniper schot. De AoE van de hamers is iets waar men aan moet wennen. Vervelend in het begin maar gewoon een gevalletje van git gud scrub.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ligt eraan. Ik speel zelf voornamelijk sunbreaker en gooi dan die incendiary grenade als ik er 1tje zie. Die stopt de health regen en dan probeer ik gebruik te maken van mijn omgeving om hem met een secondary af te maken. Fusion of shotty werken allebei wel.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    De AOE is het probleem ook niet imo.
     

Deel Deze Pagina