Zoals we in de partij al gezegd hadden kon ik wel.Echter is onze communicatie wat verkeerd gelopen en ben ik niet mee gegaan. Volgende keer beter.Komen nog dagen genoeg
Net nog black spindle opnieuw gehaald. Helaas geen schip.. ---------- Edit: Trials uitgesteld. Hard mode 23 Oktober. Loot drops 310 - 320 https://www.bungie.net/en/News/News?aid=13762
Gister maar tijd voor 1strike en een paar bountys. Dropt in die ene strike 2 legendary engrams. 295 1000yard stare en nog een andere (japans achtige naam) 297 snipert !
Leuk geen trails, lekker IB doen en HM oryx nice!!!! @Graveheart volgens mij ben jij volgende week 319 met je gouwe pik.
Nice. En de nightstalker bug is idd zwaar hinderlijk. Net zoals alle Hammer of sols in de crucible. ;-)
Gisteren 1e volledige Oryx run: Beentjes 306, Mark 306, Pulse rifle 303, Auto rifle 300, Machine Gun 304. Laatste 3 bij Oryx.
Iemand zin om vanaf om 7 uur ongeveer te starten met een raid? Zoek een clubje die weten wat ze moeten doen om er even doorheen te gaan met mijn 2de character( 303 Titan ).
Ik kreeg wel loot, maar moet je niet vragen wat 302 fushion 300 auto 301 pulse shards als een malle 303 armband (enige loot waar ik iets aan had) 3oC hadden 0,0 zin bij War-B en Slim Golg. Alleen van de echo's dropte een exotic engram. 310 immolation fists.
Had ik wel verwacht. Zag het gisteren ook op reddit voorbij komen omdat die nightstalker glitch er is. Ik moet zeggen vind het niet heel erg. Heb teveel te doen nu met IB haha.