Ja klopt. Omdat hij 310 dropte voor iedereen. Maar boven de 300 kun je uit engrams een 310 krijgen en kan er 310 in de nightfall droppen. Vroeg me af of dit voor de spindle ook geld.
kennen ze die titanclowns ook niet gelijk ff aanpakken samen met die hunter... Heb tot nu toe meer last van die titanen dan die hunterglitch met hub pijl en boogjes...
Bungie plz nerv machines guns, OP/AF, got killed with it last night while doing my Sunbreaker super!!!
Ik heb meerdere malen hulp gevraagd.Ik heb helaas noggeen blackspindle. Volgende keer beter en hoop ik wel hulp te krijgen.In me 1tje lukt het niet helaas. (niet persoonlijk richting jou he raaf )
? Word dat weer in het popie-joopie groepje besproken? Tof man. Alleen jammer dat je mij dat misschien 2x in een jaar hebt horen zeggen. Moet daar i.v.m copyright rekening mee houden namelijk.
Doe Waldoverdomme eens normaal allemaal, het is maar een spelletje. OT/AF: bijna Xur-time!!!!! Kan niet wachten op me 310 chest!!!!!
Reroll exotics! Xur meuk goodies deze week No Backup PlansTitan Gauntlets30 Intellect // 31 Strength13 SC Don't Touch MeHunter Gauntlets30 Discipline // 29 Strength13 SC THE STAGWarlock Helmet34 Discipline // 31 Strength13 SC HereafterSniper Rifle23 SC Legacy EngramHeavy Weapon Engram31 SC Void DriveVehicle Upgrade123 SC Stealth DriveVehicle Upgrade123 SC Heavy Ammo SynthesisConsumable31 SC Three of CoinsConsumable57 SC Glass NeedlesMaterial13 SC //EDIT Location: In the Tower, opposite Lord Shaxx
Pff lees eens de patch notes man. @Rampage Wat bedoel je eigenlijk met popie joopie groepje? Volgens mij spelen allemaal samen met ongeveer 12 man. Of bedoel je een whatsapp groep waar ik bij geeneen inzit
Haha ik had wel iets gelezen van exotics rerollen .. Wist alleen niet dat t "glass needles" ging heten
GODVERDOMME IK KRIJG NOOIT WAT VAN XUR. @Hybrid ... Gewoon een benaming? Tenzij je je erdoor aangesproken voelt. Is net zoals jullie mij Waldo, Waldini, paardenlul, bosmongool, irritante eikel, tyfushond of noob noemen. Ach kom, jullie hebben vast wel een lief koosnaampje voor onze "groep"?