Nog mensen die morgenmiddag mee willen doen met de kings fall raid? Zoek nog 3/4 man. Willen tussen 13 en 14 uur keertje starten.
Morgenmiddag ga ik zeker mee! Dan heb ik alle tijd. Noteer Badeentje maar als aanwezig! *Edit: Privebericht verzonden naar je op de Xbox.
Vanavond doe ik om 20:00 een raidje met een paar boys. Heb nog 1 plek vrij. Als gij mee wilt doen graag aangeven. Much appreciated EDIT: Zit al vol dudes
@Remo NL en @badeentje Waarom nemen jullie @Tiberius ook niet gelijk mee, die wou volgens mij ook wel eens een x raiden en hij heeft tegenwoordig een headset
Ene kant vind ik het jammer. Aan de andere kant is het wel oke dan heb ik meer tijd om mn crucible gear en loadout richting de 310 te levelen.
Thanks, maar doordat mijn vader weer een probleempje erbij heeft, hij is ernstig ziek, even mijn kop er niet bij gehad. Bedankt iedereen! En voor de raiders: Ja, zou graag een keer meewillen, maar ben op moment nog wel maar 279 light. Inspect mij maar, want heb wel best goede gear hier en daar. Menorius is mijn gamertag, dus voeg die gerust toe. Ik voeg toch praktisch iedereen toe nu je veel meer mensen kan toevoegen.
@Remo NL Ik ga graag mee. Zou mn eerste run worden. Heb een Titan LL 291 en Hunter LL 280. Gamertag: zigab00 (met dubbel nul)
Lol die verwachte ik wel ja. Heb die echt al 6x gehad haha. Maar was een 290 Telesto helaas. Ik ben Graveheart. Mind blown Dat blauwe helmpje was ook nog 299.