Noem 1 ding waarmee ik ( en andere die niet antwoorden) geholpen zijn? In de 2 weken waarmee ik met jullie gespeeld heb heb ik keer op keer gehoord dat er geen zin was , geen tijd was en zelfs dat ik er voor moest betalen!!! Ik dacht dat het een geintje was en dan word er later (door jullie vaste mensen gezegd) dat deze persoon dit vaker doet en het ook meent om vaste mensen af te schrikken.
Ik ben echt helemaal klaar met je en met mij vele andere. Denk goed na over je houding hier het slaat helemaal nergens op. Als je gezellig wil spelen, gedraag je dan ook en ga niet als een klein kind lopen zeiken en op een forum sneu lopen doen.
Het is je goed recht om te zeggen en denken wat je wilt.Dat doe ik ook , maar ik ben WEL iemand die zijn mond open trekt en nu aangewezen word als boosdoener.
Jullie blijven jullie zelf zien als vaste groep zoals jezelf zegt en door jullie zelf ( en heb de berichten in me inbox ) gezegd dat nieuwelingen niet makkelijk toegelaten worden,zicht moeten "bewijzen" enz enz.
Het is een spel en gezellig met elkaar omgaan!!!!
Je bent er idd niet vaak geweest en we hebben elkaar niet vaak gesproken.Echter ken ik al wel veel van jou. Hoe zou dat nou komen?Echter heb ik daar niet naar gekeken en gewoon met je gepraat enz.
Dat had misschien wel gekunt,maar dan word er niet eerlijk gesproken en dingen verzwegen.Nu worden er ook halve verhalen verteld en snap ik de reacties van Shiz wel.
Dat is het probleem dat mensen de helft maar horen.Echter wat ik aangeef is door meerdere gehoord of kan ik aantonen doormiddel van priveberichten.
Laatst bewerkt: 18 okt 2015