Haha, heel eerlijk mop weet ik dat niet eens. Ik hoor van iedereen dat het een dikke gun is dus moet hem gewoon hebben. Iets met fucking casual is hier wel op zijn plek . Kom maar kom maar kom maar
Omnigul kan tegenwoordig de gun Grasp of Malok droppen. Dit is, met de juiste perks, een beest van een Pulse Rifle.
Zoals verzocht het linkje: https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/3p8oqw/thalnok_fanboy_of_crota_decides_to_go_on_a/ Zal em ook ff op Bungie.net posten. Wie weet halen we video of the Week. Hey a nigga can dream right?
wat anders.....exotic zwaard bounty..... kan je die deuren openkrijgen als je 2 zwaarden bij je hebt??!? of kan je maar met 1 zwaard verder? ( a sword reforged, quest step: blade of night zo uit me hoofd)
ja je moet toch die Knights killen in de founts.... om naar de asylum te gaan.... krijg de deur niet open...maar heb 2 zwaarden bij me...dacht misschien ligt het daaraan.. maar zal wel te langzaam zijn
Je moet daarvoor een special strike variant doen van the darkblade. Er spawnen drie knights op het einde. Deze moet je dood maken en binnen 30 seconden daarop ook the darkblade. Dit kan met één knight maar ook met twee of drie. Hoe meer hoe lastiger, aangezien je ze allemaal levend moet houden tot the darkblade bijna dood is. Afhankelijk van het zwaard wat je wilt halen moet je de knight overhouden en op het einde afmaken welke een overeenkomend schild heeft.
Hij is daarvoor nog denk ik. Dat je die blauwe knight moet killen daarna. Om die deur op te krijgen moet gele knights killen in een super. Een loopt links andere rechts en een in het midden, Kill je ze in een super dan gaat de deur open.