1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NLtalige Destiny groep.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door badeentje, 9 okt 2015.

  1. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29

    Onderstrepen is duidelijk het verschil wat wie getypt heeft.
    Over die glimmer/silver een grap snapte ik ook wel.Echter als er later nog gezegd word door "de harde kern" dat hij het echt meent tegen nieuwe leden.........Wat moet ik dan denken??Daar haal ik dat vandaan.Was een gesprek tussen 2 mensen.Daar was je niet bij en kun je dus ook niet weten.
    En wat is van mezelf?Dat ik wel kan onderbouwen wat ik nu zeg? Ik ga niet eens namen noemen.Ga me niet verlagen tot dat nivo. Mensen weten goed wat ze gezegd hebben over andere en dat is duidelijk genoeg.
    Dat mensen het niet tof vinden dat ik dit gepost heb blijkt wel.Maar is wel de waarheid hoe ik en vele andere het zien.Dat jullie het als "harde kern" het anders zien. snap ik heel goed.Maar vraag dan ook niet of er nieuwe mensen bij willen komen.Of accepteer dan dat er dingen gevraagd worden enz enz.
    Ik ben zelf ook geen nieuweling op dit forum zoals ik verteld had.Dus weet hoe het eraan toe gaat.Ben alleen nieuw in de party.


    Verder trek ik me mond zeker open.Dat heb ik bij deze ook gedaan.Ik merk alleen dat vele die dingen zeggen in een party of via bericht nu ineens hun mond dicht houden.
    Geen probleem. Ik "neem de schuld" wel op me , maar dan zal dit soort dingen ten alle tijden blijven gebeuren.
    Ik heb me mening gegeven , jij hebt je mening gegeven en beide onze standpunten zijn duidelijk.
    Het was meer om me punt aan te geven dat er vanuit 2 kanten een beetje meegegeven kan worden , maar dat is blijkbaar niet mogelijk vanuit"de harde kern" en moeten de nieuwelingen maar doen wat jullie willen.Nogmaals ik ben in de party/groep gekomen omdat ik een clubje zocht voor samen te spelen en hulp.Niet om achteraan te sluiten en te hopen dat ik het geluk heb om mee te mogen. Zoals eerder gezegd is , wie als eerste meld om mee te mogen/kunnen is dan ook aan de beurt.Tenminste zo denk ik ( en blijkbaar meerdere)

    Verder stop ik de discussie tussen ons wie wie wat waar gezegd heeft.
    Wil nog wel even zeggen over die raid vraag ben jij de enigste die WEL geantwoord heeft om later te kunnen helpen.Dat mag ook wel gezegd worden.
     
  2. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29

    Grave ik heb jou o.a meerdere malen gesproken en dingen gevraagd.Daar heb ik me ook op aangepast.
    Maar er worden nu dingen veranderd en verdraaid wat niet klopt en dat probeer ik alleen maar te zeggen.

    Wie niet met me wil spelen moet het maar zeggen.

    Maar om mij als boosdoener aan te wijzen omdat ik een post maak waarop div mensen niet durven te reageren ook al zeiden ze van wel valt me VIES tegen.
    Diegene weten goed wie ik bedoel.Ik hou er niet van om over mensen te lullen achter hun rug en doe ik ook niet.

    Verder stop ik maar met deze discussie want gaat nergens heen.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @badeentje ...

    Leuk. Egoïsten? Als nieuweling niet aan de beurt komen? De fuck lees ik allemaal man...

    Er zijn hier mensen die al sinds de Alpha Destiny met elkaar spelen. Die mensen komen eerst aan bod met (bijvoorbeeld) een Raid of iets anders. Daarna is het aan de "harde kern" (scheet bijna in m'n broek) om te bepalen wat ze doen. Je kan echt niet van mensen verwachten dat ze altijd maar klaar staan wanneer JIJ wilt. Mooie zaak zeg ik zo... Zeg! @Maddmonkey, stop is met wat je doet en help me NU! Heb het NU nodig. Fuck dat, zo werkt het niet. Klaarblijkelijk begrijp jij dat niet. Ken je glad niet maar je komt op mij over als een Hitler die gaat mokken alstie z'n zin niet krijgt. Wat hier, helaas voor jou, min of meer bevestigd word.

    Ik speel al sinds de Alpha en zelfs ik krijg soms geen hulp. Begrijpelijk, want wie wil deze mongol nou helpen :+

    Voor de rest heb ik geen zin om m'n vingers in puin te typen op m'n iPhone...

    Dus, ga jezelf even vingeren, ontspan en speel je game. Of zoals @SHiZ NL het (imo gebruikte je dit wel veel in je posts :+) zegt, je hebt je kruid verschoten.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Voor de duidelijkheid, @Rampage is ingame bekend als Waldini.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb heel het woord egoisten niet gebruikt! Dat zijn mijn woorden helemaal niet.
    Ik snap HEEL goed dat jullie het als harde kern het voor elkaar opnemen tegen een "nieuweling" als ik. Het boeit me niet of je sinds dag 1 als Destiny speelt of niet.Dat doet er niet eens toe.Ik heb year one ook gespeeld.
    Maar mijn kruit is niet verschoten.Lees aub ALLES terug.Maakt veel duidelijk.Hoef ik ook niet steeds in herhaling te vallen.


    I know ;) toch bedankt voor het zeggen.
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dus ik zit nou gewoon te liegen? Ja of nee? Jij mag het zeggen.
     
  7. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29

    Geef aan waar ik het gezegd heb dan???
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Harde kern? Niet echt. D'r zijn maar zat nieuwe gekomen en gegaan maar die brengen het allemaal anders als jou. Jij EIST, hun vragen. Groot verschil.

    Voor de rest is het ook niet handig als je @SHiZ NL een leugenaar noemt. Weet wel zeker dat je het woord egoïsten gebruikt hebt en dat zit me niet lekker. Beetje te vergelijken met zon drol na flink wat stokbrood. Egoïsten zijn die gasten die deze game spelen helemaal niet...

    Lees het Destiny topic maar is door en kijk maar is hoevaak andere "KinderGuardians" (nieuwelingen dus) geholpen worden.
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat vroeg ik niet. Lieg ik? Ja of nee?
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zo, 9:00 huisarts want heb nu reuma in m'n poten van het getyp.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29
    Zeg dan waar ik gezegd heb waar ik gezegd heb dat ik iemand een egoist heb genoemd?
    Dus JA ik noem je een leugenaar. Egoist is een woord dat ik niet eens vaak gebruik dus is compleet onzin wat je zegt.
    En het boeit me geen reet dat je niet met me wilt spelen of wel.

    Mensen genoeg!

    Het gaat me om de waarheid en dat nu een paar mensen het voor elkaar opnemen boeit me geen reet!
    Begin nu zelfs pissig te worden om niks!

    Blijkbaar is de waarheid KEI hard en doet het zeer als ik eens recht in iemand zijn gezicht zeg hoe het zit en niet schijnheilig achter iemand zijn rug om!
    Degene die nu hun smoel houden moeten ze zelf weten. Ik onderbouw wat ik zeg en klaar is het.

    Verder stop ik met deze discussie.Vind het niet eens waard.Ik heb gezegd wat ik vind en klaar is het.
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    [​IMG]

    I rest my case. Of ga je nu beweren dat ik een of andere Photoshop gangster ben? Zou me niet veel verbazen overigens.

    Mooi, maar doe je zelf een plezier en wees redelijk en ga niet tegen ze liegen. En al helemaal niet onterecht voor leugenaar uitmaken.

    Mooi, mij ook. Weet wel dat de waarheid soms niet altijd is wat je zelf denkt.

    Bedoel je met schijnheilig dingen ontkennen die je wel hebt gezegd? Ben niet zo'n kenner, maar lijkt erop dat je zelf iets te schijnheilig bent.

    Noem dan namen, in plaats van dingen roepen. Zoals we allemaal kunnen lezen ben je hier zeer bedreven in, maar dit slaat kant noch wal.

    Daar ben ik het mee eens, al vanaf mijn eerste post. Ik ga me serie kijken. Peace out!
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2015
    bulletproof010 en dannygielen vinden dit leuk.
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dan ben jij nu officieel 1 van die idioten die gaan stampvoeten als mensen niet per direct jou helpen. Enig idee hoe kinderachtig dat overkomt? Als mensen een game spelen moeten ze zelf bepalen met wie ze dat doen. Iedereen heeft zijn voorkeur.

    Enne, je kent me totaal niet maar als er 1 iemand is die mensen iets durft te zeggen ben ik dat. Met deze post duw je jezelf alleen maar verder de stront in.

    O, je onderbouwt bovendien niks. Enige wat je doet is bevestigen wat voor bevroren frikandel je bent. Iemand die het nodig vind om andere te beschuldigen van egoïsme en z'n eigen fout niet in ziet. Vraag me wel af wie er net zo over denkt als jou? Wees een vent en zeg het maar gewoon..

    ... lekker materiaal om mee te discussiëren ... man man man.
     
    SHiZ NL en bulletproof010 vinden dit leuk.
  14. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    @badeentje

    Wat wou jij nou precies bereiken met die post hier pik? Als k jouw was zou ik is stoppen met je neus boven die lijmfles te houden, want dat doet volgens mij rare dingen met jou.
    Ik snap letterlijk je gezeur niet ik ken je alleen van posts op t forum en heb niet eens een x gegamed met jou
    en dan join je dus een x onze party wat uiteraard mag en dan verwacht je dus dat wij jou ff helpen op commando?
    Verwacht je dan echt dat ik of een ander als een hond naar je luisterd?
    De hele manier hoe jij in onze party komt en wil uitmaken hoe wij met elkaar praten zint mij en de rest gewoon niet.
    En op die manier zullen er weinig zijn die zin en tijd gaan maken voor jou.


    Als je trouwens goed had geluisterd was er mbt de BlackSpindle al verteld dat er nog een aantal mensen dat ding niet hadden en die dat ding graag zouden willen..
    Dus wat let je om niet samen met die mensen dat ding te halen net als dat er nog genoeg mensen op t forum zijn die een groepje willen om te raiden enzo.
    Wij zijn nu eenmaal zoals de andere dat al netjes gezegd hadden al een ruime tijd met elkaar aan het gamen en hadden t zeker niet erg gevonden om je is een x mee te nemen met een raidje(zoas ook al gebeurd is wat ik begreep).
    Je hebt t nu voor jezelf verpest door zo te doen en dat zal je vast wel begrijpen mag ik hopen.


    En oh ja ga is niet zitte pijpzeiken omdat ik een geintje maakt over dat ik geld/silver wilde krijgen als je hulp nodig had, want dat snapt elke bosmongool wel dat dat een geintje was.
    Ik had nadat ik die missie toendertijd gedaan had al gezegd : NOOOIT MEER!!

    Dacht trouwens dat jij een volwassen man was maar hoe jij nu hier zo doet kom je bij mij als een verwend klein kind over die zn zin moet krijgen, wees een vent en zeg t de volgende x gewoon in de party bij ons wat je dwars zit ipv hier op t forum te gaan zitte janken en liegen als een kleinkind.

    Voorderest heeft t voor mij geen zin om in herhaling te vallen aangezien de andere gasten van de "harde kern" alles al mooi verwoord hebben hoe er gedacht word hierover.. ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2015
    Rampage en SHiZ NL vinden dit leuk.
  15. badeentje

    badeentje Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    29
    Gisteren is dit al geheel opgelost.

    Diverse mensen gesproken in 1 op 1 gesprekken en alles is opgelost.
    De lucht is geklaard.


    Het is veelal miscomunicatie en misverstanden van elkaar.
    Alweer gezellig met alle samen gespeeld en zal ook zo blijven.



    Misschien dat deze topic verwijderd kan worden om toekomstig gedoe te voorkomen?
     
  16. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Geen sprake van, dit is schitterend materiaal. Ik zou dit topic zelfs als een klassieker willen bestempelen.

    Sommige mensen komen in de conversatie misschien wat minder uit de verf (ik noem geen namen), maar die hebben het er zelf naar gemaakt.
     
    HaDeS en Mallakai vinden dit leuk.
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Voor de buitenstaander was het inderdaad genieten. Wilde bijna zelfs weer Destiny gaan spelen.
     
    HaDeS, Maddmonkey en Graveheart vinden dit leuk.
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    .
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2017
    Rampage vindt dit leuk.
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    aaahhh... leuk om weer allemaal terug te lezen :lol:
     
    Rampage en Alexknl vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina