Ow ja die deur . Die moet je inderdaad met 1 super slopen. Gewoon laag brengen en dan los gaan. Mochten ze er niet staan, dan even het gebied uitlopen. Ze spawnen op een bepaald moment weer terug.
Moet trouwens zeggen dat ik met mijn nieuwe headset voor de One, iedereen goed en duidelijk kan verstaan. Ik hoor mezelf ook zacht op de achtergrond, op zich ook een plus. Bovendien voor mij persoonlijk ook veel beter om mensen eens in het echt te horen dan alleen hier op XBW. Berichten lezen en begrijpen toch echt totaal anders dan als je de mensen zelf hoort. @Maddmonkey : Om die redenen ook plezier beleefd aan het avondje. Ik moet echt eens mee in een raid, heb binnenkort genoeg leg marks om mijn hand cannon te vervangen, maar die is wel 298 uit mijn hoofd. Heb je een tip voor een wapen die ik met de marks moet kopen? Geef de voorkeur aan scout rifles of auto rifles, maar liefst scout rifles.
Thanks, had het ook al in de party gehoord. Ik ben meteen maar even gewisseld van factie, New Monarch had ik eerst, maar was nog maar net rank 1, dus zo erg is dat niet. Zit na TK in eens verrassend veel content in de game, maar of dat allemaal zo leuk blijft moet nog even blijken. Raid, eerst die level 26 raid, wil ik zeker een keer doen.
Ik heb je vrij veel zien posten dat je mee wilt met een raid. Maar 290 is minimum dat iemand je mee gaat nemen kerel. En 290 kun je echt binnen een avondje zijn als je wat strikes blijft doen. Word a.u.b even 295 ongeveer en ga dan vragen om te raiden. Op 280 heeft dat geen enkele zin.
Daar boven op maddmonkey heeft hij het niet over VoG. En heb het niet alleen over deze pagina haha. En is ook niet als haat bedoeld ofzo.
In de party had yellow het over de vault (ik hielp mee in die Quest missie dat je de vault in gaat op zoek naar praedyth). Daar heeft hij het nu ook over. Misschien ook maar beter ook als hij eerst vault doet gisteren wilde ik nog een fragment laten zien op het begin van de dreadnaught, maar yellow sprong alleen maar met een boog over mij heen recht naar beneden.
Hahahaha ... held @AnubisNefer Zeker even opslaan! Dat gaat mooi worden in Raids. Huhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee *guardian down* PLAATZJEBS SPRINGUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Guardian Down* ICK DUNK DE BALLETJE ROND NU OP DE NICHT! *Guardian down*
Ik ben 1 van die sukkels die met mijn Titan het Void zwaard heeft gekozen en ik ben inmiddels bij het relic iron zoeken en void ability kills maken Nu heb ik al een aantal fimpjes gezien maar ik zou toch graag willen weten of er nog iemand hier was die dit heeft moeten doen en wat zijn tip is. alvast bedankt !